Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
n_twinkel schreef:Voor de anderen inderdaad ook gefeliciteerd met de dracht! En bij de rest hoop ik ook nog even mee!
Ik hoorde bij de stal waar wij komen voor insemineren dat er daar veel merries terug kwamen, ze gaven daar inderdaad ook aan dat het weer mogelijk best een factor kon zijn.
Wij zijn zelf sowieso iets later begonnen omdat de hengst nog in Ermelo stond en we daarop moesten wachten, misschien een geluk bij een ongeluk?
superpony schreef:Spannend allemaal. En wat ik eerder zei; qua verbouwen vliegt de tijd voorbij en komen we echt uren en dagen tekort, maar moet je wachten op scannen, duurt alles langer.
Mevrouw staat flink te knipperen en zag wat eruit lopen, maar moet het maar even loslaten. Het is ook niet dat ik het kan tegenhouden of rontgen ogen heb.
Eerste keer was ze van eerste inseminatie drachtig, baarmoeder is nagekeken, goed en schoon, dus moet me niet te gek maken.
Ik vind het wel sneu. Haar moeder van 28 loopt gelijk en is ook hengstig. Die staat haar eigen zoon te versieren. Eerst dacht ik; leuk als er een veulentje rondloopt en ze zal wel echt een oma worden. Maar nu denk ik; wel sneu, ze had er vast zelf nog eentje gewild.