Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalMelyn schreef:Gefeliciteerd cio, is dit de merrie die vorig jaar had verworpen? Of die van dit jaar weer drachtig?
Vaak is veel in overleg met de hh mogelijk. Ik heb nooit issues gehad met de hh waar ik bij dekte en dek telkens bij verschillende. Als communicatie bij voorbaat al drama was dek ik er ook niet. Moet meteen goed en duidelijk verlopen anders zie ik er vanaf.
Libera schreef:Zarahk schreef:Pffff ja de kosten! Het loopt ook best uiteen wat er gerekend wordt. Maar niemand kan tippen aan de kosten van libera!
Oh ik denk dat Quir er wel aan kan tippen! Zweden is volgens mij ook godsgruwelijke duur
StalMelyn schreef:Dustinlover schreef:Helaas Janine! Nou hopelijk nu beter!
Hier afspraak gemaakt om woensdag te scannen. Sjaan zit al op 21 dagen en was gisteren nog niet hengstig.
Sjaan vind ik zo een leuke naam. Die komt op mijn lijstje erbij.
salatiga1995 schreef:Ach jammer zeg Janine! Hopelijk volgende ronde meer geluk
Succes nog voor de scanners! Spannende tijden zo.. Wij moeten nog 10 dagen wachten![]()
En wat een bedragen zeg Quir and Libera, heb je dan ook de kans om veulens voor een beter bedrag te verkopen?
Oh Mirjam, dan heb je nog even! Gaan alle paarden mee? Heb je daar weer stallen aan huis? (Ben verder niet nieuwsgierig hoor)