Misschien een dubbele naam dan murosch?
Millrose wikiponia of zoiets

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:bij iedereen word het voorspelt wanneer ze een veulen krijgen en vaak komt het nog uit ook
Is er niet iemand die mij kan vertellen dat ik vanacht een mooi gezond veulentje ga krijgen??
Uier is toch echt al weken vol....hahaha
rockey schreef:ik heb trouwens van de week gependeld en hij geeft een merrie aan, echt duidelijke rondjes. ik heb zelf liever een hengst, maar een merrie kan op stal opfokken, omdat stal eigenaar ook een merrie veulen heeft. maar ik ben natuurlijk overal blij mee, als het maar gezond is.
ponyparadijs schreef:rockey schreef:ik heb trouwens van de week gependeld en hij geeft een merrie aan, echt duidelijke rondjes. ik heb zelf liever een hengst, maar een merrie kan op stal opfokken, omdat stal eigenaar ook een merrie veulen heeft. maar ik ben natuurlijk overal blij mee, als het maar gezond is.
Kan je een lijstje maken:
uitgerekende datum - naam bokker - naam merrie - pendel uitkomst - eigen gok
Murosch schreef:R.X. gefeliciteerd!!!!
Onze baby drinkt zelfstandig!! Net live op de camera betrapt
Millrose kan wel voor een merrie.. maarrrrr.. deze moet qua naam eindigen op -onia (zo is de hele merrielijn). Beginletter is niet belangrijk.