Tinnie en pretty ik heb helaas geen recente foto want momenteel is hij echt een naarling en meot hij snel het gras in. Dit is hij als veulentje:

Vandaag wel foto's gemaakt van mijn jaarling champagne merrietje, over de kleurtes gesproken haha:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die ogen!
Dat is echt rot zeg...
Merries kunnen ja geen kalender kijken.
Hoewel ze even later lag, wat onrustig was en steeds naar haar buik lag te kijken en ze kan nu eigenlijk bijna onmogelijk echt hengstig zijn, dus het kan ook wat buikpijnerig zijn geweest. Maar ik vrees dat er niemand in zit. Niet tof
linda2008 schreef:Ice dat is echt balen zeg!!
Bedankt voor alle complimentjes voor mijn kleine stoere man
Xapple, respect!! En zou inderdaad goed dit weekend kunnen zijn maar ligt aan haar cyclus.
Keesje nog aan het lellenbellen, las ik ergenshet is balen maar klinkt hilarisch!!
Cemlys, al puf gevonden om te schouwen? En??
helaas, had nog zo hoop, dat gevoel is echt rot, zou inderdaad misschien aan de combi kunnen liggen of je merrie is er nog niet klaar voor
), nu afwachten en 20 juni scan
Fijn dat ze weer thuis zijn!
Dat paard toont altijd hoe dan ook te pas en te onpas hengstig in de lente en zomer (niet vervelend, wel pissen en staart in de lucht
) en is sowieso een vreselijke lellebel. Dus wellicht is het gewoon aangeleerd gedrag. Maar ik ga er vanuit dat ik pech heb, dan kan het alleen maar meevallen lijkt me

zeker als ze nu echt nog niet hengstig kan zijn? Even de scan afwachten en duimen! 
Wilde me net aanbieden om je te helpen met halen, nog eens 2 weken wachten had wel heul lang geweest! 
. Deze is prachtig gescand op ei, had er eentje van 4 op woensdag dus gelijk gedekt en donderdagavond weer! Ben benieuwd of die morgen af gaat slaan.
). Ze is nu net hengstig en zal volgende cyclus dan eindelijk naar de hengst gaan!!
Maar gelukkig komt ze morgen lekker naar huis, heeft lang genoeg geduurd!!
)
). Nadat wij ook een hapje gegeten hadden was het buiten ook weer wat afgekoeld en heb ik Lies even aan de pessoa gehad en voor we merrie nr. 3 (niet drachtig) onder het zadel hadden kwam het onweer toch echt te dichtbij helaas... 
Positief blijven hoor!