Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze heeft een paar vriendje ene moment staat ze mee te kroelen andere moment kan ze ze niet uitstaan, ze is boos naar elk ander paard
die hormonen he Nicole
, vroeger was ze zo lief en aanhankelijk
en nu is ze echt boos, gelukkig alleen naar de andere pony's, die mogen geen twee meter in haar buurt komen, maar dit is al zo van in het begin van haar dracht, geen stemmingswijzingen.
kijkt ze me boos aan van blijf aafff!!!
af en toe is ze wat nukkig richting mij maar soms ook helemaal niet, als ze op de wei staat komt ze altijd galopperend op me af als ik der roep om der af te halen dat doet ze dan weer, al is het nooit een knuffel merrie geweest dat was haar broer juist weer wel..
ik weet niet of ze zich de pestpleuris eet die vreetfabriek van me maar ze groeit behoorlijk
Ymor schreef:Haha dat gaat dan goed met die buik!!
Kijkt ze al eens boos achterom ben je klaar?
Jibbel schreef:Hoe lang is jouw merrie drachtig Nicole?

Ymor schreef:Ik had mijn deken laatst ook drie dagen niet om gehad moest ik ook buiksingels groter maken. Maar heb ook wel iets het idee dat het van het eten komt. Al moet ik zeggen toen ze naar de keuring ging kreeg ik het buikje er echt niet af.