Ligt aan mij hoor, mijn verstand zegt echt dat ik dat niet moet doen, mijn emoties willen er alleen niet in mee. Zal over een paar dagen wel beter gaan. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neonlight schreef:Het doet er niet aan af dat ik er wel heel emotioneel onder ben, wat ik eigenlijk niet van plan was maar ik kan die emoties toch niet onderdrukken. Ze heeft het niet geweten, maar het is voor mij toch heel zuur. Dotje was geen gewoon veulen, alles viel op zijn plaats, hij was echt goed, beter als zijn broer Devdan, qua uiterlijk, karakter, en naam, het plaatje was perfect. Als nu iemand Cantate of Ravindra had gejat had ik er geen emotie of iets bij gehad. Als iemand de naam Devdan jat zal ik er ook meer moeite mee hebben.

(en loop met school 4 weken achter door de geboorte van finn in mrt haha)
en wat zijn er veel merries die over die 340 heen gaan (in DBT 2009 afgemeld ivm guste merrie, maar las af en toe wel mee, maar had het idee dat ze niet zooveel overdroegen) (is dat een woord??)
.... was ik er als klein meisje 100% zeker van dat ik een veulen nog eens Presto wilde gaan noemen. Ik zat op pianoles, en de stukken die in Presto (zeer snel) gespeeld moesten worden, vond ik het leukst. Helaas blijkt dat ook een veel gebruikte Penny-naam te zijn, want stiekem vind ik hem nog steeds leuk
.
.
. Charaz schreef:@Kappie, er is dit jaar ook al een Foxy Foxtrot geboren, de palomino van stal Esbi
nou ja voor mezelf niet dan want we hebben al een PZN gehad maar goed dat maakt mij niet uit. De namen die ik heb voor Jade haar veulen die zijn waarschijnlijk wel orgineel want je moet waarschijnlijk wel heel blond zijn om je paard zo te noemen hahaha maar heb klinkt wel lekker. *toen was iedereen nieuwschierig en gaat iedereen Jade aanmoedigen om te bevallen
*Charaz schreef:

verder is het echt een popje!