Ïk kon het ook niet laten gister in de paarden winkel in t dorp.. Heb voor hiba een shetje zo een fuchia roze halster gekocht met overal dat zachte spul.. Geweldig! Nog 2 wit leren keurings halsters en ja een klein ini mini halstertje voor de baby volgend jaar
Hi hi, had vrijdagavond ook al een leren halstertje in mijn hand, maar vond het toch nog wat voorbarig, weet nog helemaal niet of de merrie wel drachtig is, dus toch maar laten hangen
Ja echt verschrikkelijk, ze hadden hele leuk leren halstertjes, zwart en bruin en Harry's Horse heeft ook weer van die leuke kleurtjes, maar heb me in kunnen houden
Charaz Bimmetje en Bren gefeliciteerd met de drachtige merries!
Veulenhalstertje heb ik nog niet gekocht gelukkig, het is inderdaad erg verleidelijk ze zijn zoooo schattig maar goed ik heb mezelf voorgenomen eerst merrie drachtig dan halstertje...
@ Marrlinde: met welke hengst zijn jullie aan het dekken die niet pakt op je merrie? Weet je al welke je anders nog gaat proberen? Nu nog een poging dus met dezelfde maar 6-7 keer insemineren is al erg veel, was dat soms ook meerdere malen per cyclus?