Verdikkeme ....vannacht tussen 4 en 8 een geboorte gemist...http://www.marestare.com/sleepyhollow.php
Goedenmorgen allemaal... weer heel wat gemist zo te zien.Wat fijn om te lezen dat Dreamer weer thuis is en wat ziet ze er goed uit.Ben er vanmiddag weer, ga zo eerst Doos entertainen en vanmiddag de tuin onder handen nemen wordt een beetje tijd....
Nicole288 schreef:sleepy hollow eindelijk haar baby! dreamer thuis? *gaat zoeken naar cam* theresa slaapt in de stal, dus ze hebben miranda erop nu
ik wou al zeggen is ze dat welverder geen nieuws? behalve het veulentje van sleepy hollow 9ben eigenlijk blij dat ik die dan gisteravond niet aan had, nu heb ik een keer een hele nacht geslapen (geen alarm gehad vannacht)
Nou ik heb Blossom en Nikita van Dana maar is opgezet.. Zal misty dr ook maar bijzetten..Zijn dr nog spannende merries?
Blosje denkt er het hare van Ik kreeg trouwens alarm toen de twee merries elkaar stonden te krauwen, tja als je dan je hoofd draait hangt het kastje ook op zijn kant
Nou, Blos, kom op. Ik heb het waken wel weer gezien. Schiet is een beetje op!Nicole: Hahaha, dat is idd ook zo.
Ja ik had ze echt net omgedaan, loop 10 meter weg en het gaat af, denk dat kan niet, zie ik ze zo staan, de een kriebelde onder de buik van de ander