Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:als ik er heb die aan de hand gedekt moet worden en ik moet ze regelmatig schouwen, dan doet ie alleen zo macho de 1e 2 dagen
daarna gaat ie heel kalm kusjes geven en murmelen tegen de merrie.. *daar gaat zijn macho-image*
Judith_VB schreef:Citaat:als ik er heb die aan de hand gedekt moet worden en ik moet ze regelmatig schouwen, dan doet ie alleen zo macho de 1e 2 dagen
daarna gaat ie heel kalm kusjes geven en murmelen tegen de merrie.. *daar gaat zijn macho-image*
Ook macho's hebben een knuffelkant hoor. En je elke keer zo druk maken bij dezelfde, dat doen onze mannen toch ook niet
![]()
!?
potverdikkie schreef:hey mays, lekker gegeten?
potverdikkie schreef:he hoi meid!
Maysie schreef:He Eyecather!
Citaat:Hallim is 1.55 en hij is niet zo groot geschapen, en hij moest shanaia dekken en die is ietsjes groter dan hem... ik moest hem dan altijd even sturen...
Kuray had als 2,5 jarige ook wat moeite met Xenah, daardoor sloeg hij hoog op met springen en konden we hem moeilijk helpen door het onbeheersde gedrag met zijn voorbenen om steun te zoeken. Dus mocht hij los in de bak met haar om zelf het rimte en houding te vinden. Achteraf blij toe, want eenmaal klaar viel hij flauw van haar rug af met een plof in het zand