Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nou.. ik heb wel eens erger meegemaakt dus. Ik heb haar vorig jaar 2,5 tot 3 uur goed door moeten rijden in een loodzware bak om haar rustiger te krijgen. ik was natuurlijk kapot, mijn benen waren zo slap als een vaatdoek en mevrouw gaf in de wei toen ze thuis was nog even een showtje met een paar bokken. Nu is t minder in verband met haar dracht maar nog erg genoeg
we zien wel, beter dan dat ze helemaal niet meer van hun plek willen. toch?
Fleur zit vandaag op dag 200!!

En toen was ze maar 3 dagen later uitgerekend! 
Of het zijn gewoon hele rustige veulens! 
wow!
hij gaat goed tekeer daar die buik!!
Hollybolly schreef:valeur is ook een leuk paardje... wordt die niet bereden? wow wat een buik heeft die fleur trouwens

maar de tijd vind ik zo langzaam gaan he in de winter
ze beginnen al een beetje buikjes te krijgen toch?
Ze is wel snel moe want ze gaat vaak liggen in dr stal, vorige week was ze wel lekker druk maar dat is nu toch al weer aardig afgezakt. Snap je vraag wel trouwens hoor
)
we verwachten natuurlijk wel af en toe een dikke buiken foto he
haha. de mijne is uitgerekend op 2 april dus zitten we op de zelfde lijn. dat is wel leuk. mooi paard heb je trouwens
gek beest.. Heb dus een half uurtje gereden en toen mocht ze met het deken op even naar buiten. Aangezien ze overdag wel eens een tukkie doet en gister daar dus geen tijd voor had, was ze om 5 uur sjaggie want ze was moe. dus toen we weggingen was het dus ook gelijk pitten. Wilde een foto maken want ze stond er glimmend bij maar toen viel mijn mobiel uit dus hopenlijk de volgende keer. 

)

weet nog goed dat ie net geboren was..