Faniek schreef:Ik zie het en ander paard kijkt mee...Ik heb hiervoor de bus gemist Hahaha,nou ja het id het waard,een mooie bevalling als deze Ze ligt weer en nu lijkt er schot in te komen.
Ze ligt echt super zo,neusje is er al uit.Ze helpen haar wat mee..Ze staat weer en het vlies is open.
Hmz, baal dat ik het gemist heb Had mijn PC wel aanstaan maar werd niet wakker door de Alert..Het is wel een mooi veulentje zeg.
Wow,deed Bokt het bij jullie ook niet?Ha,en Maroes heeft de bevalling weer gezien hoor Ik niet.En Maggie heeft nog steeds niks.Zou er wel wat in zitten?
goeiemorgen allemaalik zie dat er 1 veulentje is , wat een lieverd en had nog 5 alerts jullie ook|???
Er zijn zelfs 2 veulentjes geboren, bij Strohbehn ook een!En volgens mij duurt het bij Lacey ook niet zo lang meer
o bij stohbehn zag ergens een veulen welke merrie? mss heb niet goed gekeken!en lacey duurt zeker niet lang
Bij Jeannie, maar die komt op het moment niet in beeld. Ik heb het veulen ook nog niet "live" gezien. Alleen op de foto: