Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:Ik vraag me trouwens wel af wat ze van deze foto's vinden bij "Mijn Album". Het zijn niet bepaald de familiekiekjes die je normaal gesproken zou verwachten ...
Mac schreef:Ik vraag me trouwens wel af wat ze van deze foto's vinden bij "Mijn Album". Het zijn niet bepaald de familiekiekjes die je normaal gesproken zou verwachten ...
Kitty schreef:Als ik de uiers van Macy zie, moet ik steeds denken aan een gorilla![]()
Sorry, kan er ook niks aan doen....
Tinne schreef:Mac, die uierfoto's van jou zien er grappig uit. Vooral die van Pepsi. Wie van de 2 was nou ook alweer eerder uitgerekend?
Tinne schreef:Odess; hoe gaat het nu eigenlijk allemaal met Odessa? 9 maanden al iig! Dat is al mooi!
Odess schreef:
Met Odess gaat alles goed! Haar uier is momenteel minimaal, dus daar ben ik erg blij mee. Nog maar 9 1/2 week dus als ze over een paar weken een beetje begint is dat al niet ergHaar banden zijn ook niet slapper geworden. Ik denk dat het allemaal toch iets te zwaar voor haar was, want de rust lijkt haar erg veel goed te doen! Ondanks dat ik nog voor gek ben uitgemaakt toen ik Odess met 8 maand al op rust zette
Elke merrie verschilt nu eenmaal! Maar ik zie het momenteel erg positief in
Mac schreef:Tinne schreef:Mac, die uierfoto's van jou zien er grappig uit. Vooral die van Pepsi. Wie van de 2 was nou ook alweer eerder uitgerekend?
Peps. Die moet nog (even bij Jeddah spieken) 28 dagen. Ze was vandaag een beetje down, vind ik. Ze ligt 's nachts ook veel. Ik denk dat ze het nu toch echt begint te voelen.
Lee heeft nog ruim 2 maanden voor de boeg.
PhiaBink schreef:HM Famosa wil sinds gister geen hooi meer, maar voordroog kuil. Ze kreeg een paar plukjes kuil per dag, moet toch weer uitkijken voor de eiwitjes. Nu meng ik wat kuil met hooi en dat is nog net te pruimen voor madam.
PhiaBink schreef:Odess en Famosa gaan gelijk op zo wat. Wie gaat het eerste een mooi veulie geven?
Famosa laatste dekdatum was 4 mei en Odess????
PhiaBink schreef:Odess en Famosa gaan gelijk op zo wat. Wie gaat het eerste een mooi veulie geven?
Famosa laatste dekdatum was 4 mei en Odess????
sarahlou schreef:Het lijkt ook alsof haar buik niet meer wil groeien. Eerst leek het wel of ik die buik"zag" groeien, maar nu....![]()
heb ook al een tijdje niets gevoeld...... Maak me een beetje zorgen.