suffie schreef:Onze laatste koe Knuf is terug gegaan naar haar geboortegrond vorig jaar. Zij loopt weer op de zorgboerderij in Limburg, waar wij haar 11 jaar geleden hebben gekocht als laatste kalfje van de boer. Hij heeft haar nu als laatste koe symbolisch weer terug.
Helemaal geen koeien kon ik niet hebben. Daarom ben ik gaan zoeken naar een Dexter of Dahomey, met het verschil het grote prijskaartje. Omdat Fleur al een kalfje had leek mij dit leuk, omdat ze dan niet alleen zou zijn. Ze heeft haar eigen stukje wei met een grote kalveriglo en 's winters als de paarden naar het andere land gaan, krijgt ze ruim 1,5 ha. Afgelopen winter was het prachtig. Twee van die pluizebollen in de sneeuw, heel wat voorbijgangers hebben ze vastgelegd op de foto.
Ja Fotsy, hier ben ik ooit begonnen en ik vind het gewoon veel te gezellig én te leuk om alles mee te lezen.
Kunnen ze niet samen met paarden en ponies? Ik heb Pony en Pris op de wei gehad met een stel zwart witte stieren, bleef altijd een enorme afstand tussen beide diersoorten maar ze deden elkaar ook niets