Thirsa, gefeliciteerd met je mijlpaal!
Suelza, is dat zo? Oei, nog iets om rekening mee te houden. Ik zie die merrie voor alles aan ondertussen.
Ik heb het idee dat ze ook al niet gaat harsen van te voren, kegelen doet ze wel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb het idee dat ze ook al niet gaat harsen van te voren, kegelen doet ze wel.
benieuwd naar de foto`s
ze weet het wel spannend te houden zeg.

eindelijk is ze er
) Dona is echter woensdag al weer twee weekjes oud, gaat echt snel!
Onze kleine hengstje stijgerde, ik lette niet op en hij raakte mij met z'n voorpoot!
Dom van mij, ik lette niet op (maar eigenlijk wel logisch want hij heeft nog nooit eerder gestijgerd!) 
Als het dit weer blijft ga ik vandaag even rustig wat rondjes rijden.
Iorrr schreef:Ja pompom is nu al 2,5 week overtijd... Vermoeiend dit hoor!
Ik heb trouwens 6 hechtingen in mijn oor!Onze kleine hengstje stijgerde, ik lette niet op en hij raakte mij met z'n voorpoot!
Dom van mij, ik lette niet op (maar eigenlijk wel logisch want hij heeft nog nooit eerder gestijgerd!)
hij laat zijn stempel al achter. monique4 schreef:Iorrr schreef:Ja pompom is nu al 2,5 week overtijd... Vermoeiend dit hoor!
Ik heb trouwens 6 hechtingen in mijn oor!Onze kleine hengstje stijgerde, ik lette niet op en hij raakte mij met z'n voorpoot!
Oeh, pijnlijkhij laat zijn stempel al achter.
Maar net zo pijnlijk!
Ikke tegen mijn mannetje gezegt vanmorgen, hij druk om alles weer op rit te krijgen, niets hielp (om 7 uur vanochtend
) Hij naar de stal, had ik de stekker eruit getrokken gister
ja ik moest het geboorte-alarm opladen en had de verkeerde stekker te pakken
Nouja hij doet het weer
. Ik keek er vanochtend onder en de helft van de uiers glimmen het uit. Ook zie ik op beide tepels iniminie gelige dopjes.
.