[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:24

Oh dat is mooi Niezzz... Arm dier!

Oooohh ik zit hier op kantoor en ik moet zo om half 6 als een razende broodjes gaan halen dan voor 6en bij de voerhandel zijn om voor de laatste paar dagen hooi te halen voor de paarden op het land, dan snel voer neergooien en door naar Zeewolde om daar mn bijrijdpaardje te rijden en met Lisje te rommelen...

Heb BTW vandaag een karakteranalyse van Superroos over Lisje binnen gehad. Wat is dat leuk zeg! Hij klopt helemaal!! Ik kreeg er helemaal kippevel van toen ik het las, zoals zij het beschreef is idd echt zo mijn meissie!!!

GeneralFlynn

Re: Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:26

Leuk hé!! Die karakteranalyse van SuperRoos!
Ze heeft Femke ook gedaan,verslagje staat in mijn profiel,onderin..
Klopt idd.!!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:29

Ja, ik vind het echt zo leuk om te lezen, ik lees het ook steeds weer!

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:30

Ben nu pas wakker Jeetje, ik heb echt lang geslapen!

Ik zal zo even bij Missy gaan kijken, ze staat nu lekker op de wei. Maar het ziet er zo koud uit buiten en ik heb mijn pyama nog aan.. voel me niet echt aangetrokken om naar buiten te gaan eerlijk gezecht

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:37

haha nee echt aangenaam is het buiten niet.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:42

Lekker geslapen dus Marlijntjuh... Jij kan er weer een nacht vol waken tegenaan...

Oh ik schrok me net wild. Ik werd net gebeld door een meisje wat bij Lisje op stal werkt, ging over een onderzoek voor haar school als ik het goed begrepen heb, maar ja, je begrijpt waar ik meteen aan denk als mijn telefoon gaat en ik een nummer van die stal daar zie...

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:44

haha jij stond al klaar om naar stal te gaan

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:49

Jep... Had mn jas al haast in mn hand...

Veteris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:00

Even een vraagje aan jullie kenners.

Het zal vast niks alarmerends zijn maar mijn merrie heeft nu bruinige slijmerige afscheiding en is vrij onrustig. Ze wil ook iedere keer gaan liggen en is aan het rekken en strekken. Ik heb haar getemperatuurd en geen koorts dus ik denk dat ze de boel aan het schoonmaken is van binnen, maar toch even de vraag aan jullie voor de zekerheid. Kan dit kwaad of niet?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:04

Jeetje tonie, dat begint echt op een lijdensweg te lijken met jouw merrie .
@mabon: speldenknopjes, maar ze zitten er! Woehoe!!
@niezzz: zeepaardje spelen? Geeeeen goed spelletje!!
@sponsje: goed in de gaten houden! Een beetje afscheiding na de bevalling is normaal, maar als het gaat stinken en wat grijzig wordt of toeneemt in hoeveelheid, dan meteen de da bellen, vooral als de merrie koorts heeft.

Ik heb Lee binnengehaald voor haar afternoon snack en ik denk dat ik haar maar binnen houdt (normaal staat het hele spul tot 10 uur buiten). Het is KOUD en ook nog nat. Vanaf morgen wordt het veel beter veulenafbakweer!

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:10

Ik weet niet of dat kwaad kan of niet sponsje! Als je twijfeld kan je altijd even de DA bellen..

@Vrijalover. Gisteren kegelde Missy wel. Het was niet echt melk, maar ook niet echt hars. Het druppelde iig wel uit haar uiers! Vandaag heeft ze alleen maar hars, maar het wordt steeds witter Dus ik hoop dat het niet al te lang meer duurt voordat het overgaat in melk

Ik heb net de regen getrotseerd om foto's van Miss te maken voor jullie. En nou wil mijnalbum niet meewerken Probeer het vanavond nog wel een keer!

Ik hoop heel erg dat het veulen vanavond komt. Maar het weer! Miss is vast niet zo gek om te ontploffen als het de hele dag regent Maar morgen wordt het wel weer mooier weer

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:14

Marlijntjuh misschien kun je imageshack gebruiken? ik wil die foto's weleens zien

Net bij amor geweest zag ik dat er aardig wat bloed zat op een voorbeen goed jodium erover heen gedaan en ga ik straks maar weer kijken.
Rsl kegelt nog niet maar ik ze is wel net zo chagerijnig als vorig jaar de laatste paar dagen voor de bevalling.

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:16

Ik heb ook mijn paardjes laten analyseren door Superroos: gaaf he

Nee het weer werkt niet mee...

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:16

Zo spectaculair zijn de foto's niet hoor Niezzz! En imageshack en ik zijn niet zo'n goede vriendjes. Snap die site niet! Kan je daar ook meerdere foto's tegelijk uploaden?

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:18

Nee.. ga nu echt geen foto gevecht houden. Alle site's behalve bokt lopen vast Zal vanavond misschien wat beter zijn..

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:28

hihi ik ben van dezelfde mening als marlijntjuh: het leuke aan imageshack is dat de foto's beter uitkomen doordat ze wat groter kunnen zijn en je hebt het lastige logo niet, maar het is écht verschrikkelijk dat je elke foto afzonderlijk moet uploaden

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:30

Ik vind die upload site allemaal niets maarja je moet het ergens doen.

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:30

Ja. het enigste waar ik imageshack voor gebruik is als de foto's te klein zijn voor mijnalbum, of dat het een .bmp is ipv een jpg bestand Maar verder wordt ik er echt chagarijnig van. Het duurt allemaal zo lang! Iedere foto appart.. wie verzint zoiets nou

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:37

Op www.mijnalbum.nl kan je een hele collectie foto's aanleggen.
Lekker makkelijk,en overzichtelijk.
Daar doe ik het meestal..

superfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:38

Jaaa!!!!
Helaas heb ik de bevalling gemist, maar op 30 april laat in de avond is Wietske bevallen van een merrieveulen. Moeder en dochter maken het goed. Heb vandaag nog geen tijd gehad om de foto's te plaatsen, maar dat zal ik zo doen.

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:38

Tussen alle drukte kom ik toch effe kijken
Ik heb weer veel uiers gezien die op ontploffen staan,,, die veulies moeten nu toch echt gaan komen

Vandaag een hectisch dagje gehad , Ydwine haar kogelgewricht uit de kom.
Chymenta samen met hengst effe lekker onder hun tweeen uitgebroken en wandeling in het bos gaan maken.
Veearts geweest voor Ydwine en Iris,...conclusie , Ydwine is dus niet drachtig en Iris (tinker) moest in allerheil naar de hengst (Swieber) die dadelijk zijn best heeft gedaan (trouwens een hèèl lieve hengst..een echte gentelman)

Ik ben KAPOT , en Cartouche word alsmaar dikker maar krijgt geen uier

Ik lees steeds alles bij en leef met jullie allen mee,maar je begrijpt dat ik momenteel alleen op de pasgeborenen reageer

superfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:41

ik ga nu eerst weer even genieten van moeder en dochter, later op deze avond ga ik de foto's plaatsen

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:42

Tinkerloos schreef:
Op www.mijnalbum.nl kan je een hele collectie foto's aanleggen.
Lekker makkelijk,en overzichtelijk.
Daar doe ik het meestal..

Gebruik ik ook altijd.. maar nu zegt hij programma reageert niet Maar alles wat ik aanklik doet hij dat zo ongeveer.. Ook als ik hier bij bokt klik op More smilies

Amandake heeft een heel hectisch dagje Stoute ontsnappende paarden.. een niet drachtige Ydwine met haar kogel uit de kom

JA!!!!! Gefeliciteerd Sueperfries Foto's

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:45

vanmorgen Obelix te koop gezet met een uur belde de eerste mensen , die kwamen vanmiddag kijken en hebben 'm gekocht!
Hoe snel kan het gaan he

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:45

superfries schreef:
Jaaa!!!!
Helaas heb ik de bevalling gemist, maar op 30 april laat in de avond is Wietske bevallen van een merrieveulen. Moeder en dochter maken het goed. Heb vandaag nog geen tijd gehad om de foto's te plaatsen, maar dat zal ik zo doen.

Gefliciteerd een merrie! veel plezier ermee.