Wat balen dat het ei al weg was en baarmoeder verder niet mee doet. Hopelijk is de Cushing test negatief.
Jildouu, gefeliciteerd met het laatste veulentje!
LaDonna, goed onthouden.

Kreeg het gisteravond wel even warm wat betreft verzending.

We hadden hetzelfde, 2 bacteriën waarvan 1 alleen gevoelig is voor ab die te heftig in werkt (kan, maar dan kan je niet insemineren). Dus ze is 4 dagen achter elkaar gespoeld en ab voor de ene bacterie en 7 dagen ab (eerste 3 dagen injectie en daarna 4 dagen oraal). Nu lijkt ze wel top te gaan, dus hopelijk lukt het!
Duim dat het bij jou ook gaat lukken en ze nu wel mooi drachtig wordt.
MDW, gewoon hengst erop!

Veronique, haha ja dat denk ik ook. Of vooral het gras thuis.

Balko, ik hoop het ook! Inderdaad een lange reis, maar gaat best vlot. Gisteren is het opgepikt op het station in Duitsland (18.00 pas), van Düsseldorf naar Keulen met de auto, dan vliegtuig naar Kopenhagen en dan vliegveld Örebro waar ik het zelf opgehaald heb. Dus 14 uur onderweg geweest uiteindelijk.

FF is wel een commerciële hengst en hij past ook wel bij veel merries, dus komt vast een knap veulen uit!
Kabayo, jaa eindelijk!

Super tof dat Zilver mee mocht doen!
Chronische stress is het slechtste voor een vruchtje, een keer enige stress kunnen ze meestal wel prima hebben.

Alleen voor de 18 dagen adviseren ze stress zoveel mogelijk te voorkomen in verband met innestelen. Dus komt vast goed met hartslag!
GoldenArrow heb je dan alle merries drachtig die je drachtig wilde hebben? Mooi dat de twee hartslag scans goed waren!
AM, ja hopelijk morgen de andere ook een wat groter ei. En is het andere ei weg.

Nobel, is de reactie nu wel weg of minder? Hopelijk snel weer helemaal de oude!
Heb een jaar of 3/4 geleden ook 1 binnen gehaald met mega bulten, ook een allergische reactie ergens op. Nooit kunnen achterhalen waarop en daarna ook nooit meer gebeurd gelukkig.
Kiki, paarden houden je wel bezig zo.

Wel fijn dat er een mooi kloppend hartje te zien was!
Gisteren avond kreeg het vrij warm, omdat pakketje met sperma ineens een aankomst tijd had voor morgen avond laat in plaats van deze morgen. Kreeg weer herinneringen van toen het in Parijs aankwam.

Maar gelukkig kon ik het vanochtend op het vliegveld op gaan halen.

Ik heb het er ook meteen in gestopt.
Waarschijnlijk perfecte moment voor de merrie, ze voelde nu ook goed hengstig en kwaliteit van sperma was ook super goed en grote dosis met veel cellen. Voordeel van een pony hengst gebruiken waarvan bijna niemand weet dat hij überhaupt dekt.

Maar nu dus duimen dat morgen het ei weg is en ze drachtig wordt!