Weer een bijleespoging 
Fotsy schreef:MarijeR cookie nog steeds op logement, hopelijk komt ze drachtig terug
Weet je soms of zij meer kans heeft op een baarmoederdraaiing of is dit echt puur toeval?
Het was pure pech en kan iedere merrie overkomen.
Al zal ik bij Cookie wel wat meer er bovenop zitten en al vroeg onder de camera zetten denk ik 
Aniek, je bent niet de enige Groninger hoor 
Al ben ik import maar al wel 17 jaar in het noorden.
Ben geboren in de Betuwe, opgegroeid in Utrecht 
Suffie, mooi dat de laatste scan er goed uit ziet!
Spannend met het melkvee bedrijf te koop.
Werken doen de drachtige merries hier zelden. Wel heb ik er een paar die binnenkort weer regelmatig in de molen gaan. Maar dat is meer om te voorkomen dat ze te vet worden.
Verder laat ik de drachtige dames het liefst lekker bij huis. Dus ook geen keuringen/shows. Probeer ze ook altijd zoveel mogelijk gescheiden te houden van de wedstrijd paardjes. Die komen op evenementen met paarden uit heel Europa en ik ben altijd wat voorzichtig ivm virussen e.d.
Murosch, nog een noorderling en uit de buurt 
Spannend, nog een weekje wachten op het scannen.
Wie komt bij jou scannen?
celine14, jammer dat Wina niet drachtig is.
Hopelijk komende ronde wel raak.
DL, dat zijn er echt veel 
Wel heel verschillende combinaties.
Welke merries moeten nu nog gedekt?
Linda, mooi dat Bucks hengstig is geworden. Als ze dan leeg zijn het liefst ook maar weer zo snel mogelijk dekken.
Juval, hopelijk voor Lucy ook komende ronde wel raak.
Annikab, gefeliciteerd met de dracht!
Vulina, mooi de eerste geïnsemineerd. Het begin is er 
Hinte, mooi dat Trees zo op de hengst reageerde!
Jammer van Gipsy maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Just_Sannee, gave hengst en gefeliciteerd met de dracht!
Cynthia gefeliciteerd! 
ivy_power89, mooie combi.
Pam84, gefeliciteerd met de dracht!
conejo, gefeliciteerd met de dracht.
Hier heeft Lizzy gisteren afgeslagen, deze keer dus een wat kortere hengstigheid dan in maart. Toen was ze 13 dagen hengstig en nu 6 dagen. Hopelijk is het raak want anders wordt het echt heel laat in het seizoen.
Als het goed gaat, zit er straks al 97 dagen tussen dat de eerste en de laatste merrie uitgerekend is 
Als Cookie nu het weekend niet opnieuw hengstig wordt, kan zij ook naar huis komen.
En dan wachten tot eind september/begin oktober dan laat ik ze allemaal uitwendig scannen.
Ben benieuwd hoeveel er dan uiteindelijk drachtig zijn. Afgelopen jaar veel pech gehad dus ik ben wat voorzichtig geworden met vooruit te kijken...