Wat is ze mooi getekend!
Over voer hier ook cavalor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotsy schreef:Oh wat super bij Jill, ik denk nog paar daagjes
Geea alles ok, hoest was miniem, allen nog eens ontwormd want geeft ook hoest soms en de opmerking gekregen dat ze allemaal gezond genoeg staan en niet meer hoeven te hebben![]()
Gekke da hoor, vroeg tevens naar kittens euhhh had je niet alles gesteriliseerd dan?hij ging er dan maar vanuit dat ik paar verstekelingen binnenkort ga vinden
Elmars_Floor schreef:Bij de stal van Marielle (van het verworpen veulentje en het frieze overleden veulentje) is er Rhinopneunomie in de Abortus vorm..Wij staan 15 min bij deze stal vandaan dus vind het eng dichtbij met onze bolle floor.. Voor Marielle en haar paarden verschrikkelijk met nog 2 drachtige dames op stal.
amyz schreef:Dat vond ik zo bijzonder en bizar tegelijk toen ik ging scannen... dat alles op dat moment al vast lag... De kleur, de bouw....alles. En dat terwijl t alleen nog maar een zwart vlekje op 't scherm was..
Cynthia82 schreef:Net terug van de hengstenshow op De Nieuwe Heuvel en even snel reageren:
AZ, ik zou voor dezelfde combi gaan
Pretty, spannend zeg!!
Marielle, heel veel sterkte de komende tijd!
stal_HD schreef:Patrick gefeliciteerd met je prachtige merrieveulen.
Marielle heel veel sterkte gewenst. Hopelijk gaat het met de andere twee goed.
Ik zal die appelazijn ook eens moeten testen.. Waar koop je dat?
Vandaag zijn mijn drie dames even een poosje uit logeren naar een stukje gras bij mijn schoonouders. Met 4 weken moeten ze weer terug want dan komt flirtje op stal voor het waken... Of eerder als ze vorderingen gaat maken.