Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisch schreef:martinev schreef:Ik vroeg me trouwens af, is het mogelijk om alle nakomelingen van een bepaald jaar van een bepaalde hengst te zien? Ik heb het bekeken op horsetelex.nl, dan komt er het een en ander uit rollen, maar zijn dat dan ook echt alle nakomelingen, of kunnen het er nog een stuk meer zijn?
ben je lid van kwpn? daar kan je in database zoeken
martinev schreef:Gisteren stond er trouwens een erg leuk stukje op KWPN.nl en horses.nl, het gaat over het veulen (inmiddels al lang geen veulen meer natuurlijk) dat mijn merrie in 2002 kreeg van Elcaro. Dit paard, Vasthi (mijn merrie heet officieel Nasthi) heeft in China tijdens de China games dubbel goud gewonnen in de eventing. Vond het zo gaaf om te lezen! http://horses.nl/sport/dubbel-eventing- ... nal-games/
thea1978 schreef:Ik las ergens iemand schrijven dat zij een verklaring had laten tekenen door de dierenarts om te kunnen verzekeren. Maar wat laat je dan tekenen en wat verzeker je?