Volgende week woensdag wordt Daisy gescand, de 6 weken scan....Zo spannend, ze heeft nog niet weer hengstig getoond, maar blijf het spannend vinden ... .
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Spannend inderdaad voor de merries die nog moeten zeg!
Ik hier net naar de DA geweest werd helemaal stik zenuwachtig van iedereen met Fewie is misschien wel schijndrachtig:
[ Afbeelding ]
Ik liep bij de DA naar binnen en het eerste wat ze zei: "als die schijndrachtig is, is het een heel erg overtuigende!". Magoed ze ging voelen en al gelijk voelde ze het veulen en tikte ze het aan en ineens heel die buik op en neer... Waarschijnlijk zal het nog 1 a 2 weken duren en dan hebben we eindelijk het veulenIk denk dat ik daarna ook niet meer dek, maar wacht tot volgend jaar en dan vroeg beginnen..
Dustinlover schreef:Spannend inderdaad voor de merries die nog moeten zeg!
Ik hier net naar de DA geweest werd helemaal stik zenuwachtig van iedereen met Fewie is misschien wel schijndrachtig:
[ Afbeelding ]
Ik liep bij de DA naar binnen en het eerste wat ze zei: "als die schijndrachtig is, is het een heel erg overtuigende!". Magoed ze ging voelen en al gelijk voelde ze het veulen en tikte ze het aan en ineens heel die buik op en neer... Waarschijnlijk zal het nog 1 a 2 weken duren en dan hebben we eindelijk het veulenIk denk dat ik daarna ook niet meer dek, maar wacht tot volgend jaar en dan vroeg beginnen..
LiiNd_Y schreef:spannend voor de paardjes die nou nog geinsemineerd zijn/worden!
Essie hoe gaat het trouwens met jouw Totilas?
en heb jij je paardjes al drachtig?