Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maverick schreef:whahah meubilair manueeltje
gr_roos schreef:Bij mijn merrie is op 14 weken nog helemaal niets te zien.
Horsii, ik las dat jou merrie een week na de mijne is uitgerekend, alleen in dagen is ze veel verder![]()
KMD, mooie merrie, ik ben nooit zo gecharmeerd van tinkers, maar zij is een positieve uitzondering alleen wel een beetje vol
gr_roos schreef:KMD, mooie merrie, ik ben nooit zo gecharmeerd van tinkers, maar zij is een positieve uitzondering alleen wel een beetje vol
Carmen85 schreef:_Noor schreef:Nudien heeft zowel vetkussens als een buik
haha zenith inmiddels ook, op rust ivm blessure EN de hele dag in het land lopen EN ook nog drachtig= ultieme basis voor een dikke buik!
annastasia schreef:Alle ''nieuwkomers'' welkom!
Psydoxy; dat is erg lastig hoor, vorig jaar ging Romantico dood toen ik m'n merrie daar heb gehad.
Heb toen ook overwogen een nieuwe hengst te zoeken dat seizoen nog, maar kon zo snel geen hengst naar m'n zin vinden.
Hopelijk lukt het jou wel zo snel.
M'n pony is nu een weekje met d'r ruitertje (10 jr) op ponykamp.
Ze is er een aantal malen mee naar les geweest, en nu dus een weekje op kamp, erg spannend hoor!
andamoon schreef:CatDV schreef:Hoi,
Ik wil me ook graag aanmelden voor dit topic! Ik fok dit jaar met een FaldoxAnimo merrie (de merrie is niet in mijn eigendom omdat ik zelf een ruin heb; een soort draagmoeder constructie dus) en we verwachten een veulen van de hengst BMC Unaniem. Ze is op 6 april uitgerekend. Reuze spannend allemaal!