Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nicole288 schreef:Marije: Wie staan daar allemaal nog meer? Vergeet je fototoestel niet!

) en veel lichter van kleur als ik verwacht had. Ravindra heb ik tot nu toe niets eigenlijk van gezien. Wel nog contact over de mail gehad toen Devdan goedgekeurd was, is natuurlijk altijd leuk als je een volle broer hebt gekocht van een goedgekeurde hengst.
Er zit dan altijd een vreemd model in.
Ik ben dus heel benieuwd naar als ze 3 zijn. Alleen is mijn eerste nu 3 (die dus wel van mezelf is maar ik maar 1 keer in de maand nu zo'n beetje zie) en de andere 2 duurt dus nog wel even. Overigens, had van nummer 2 foto's gekregen als jaarling, ik herkende hem eigenlijk niet meer. Ik ben vooral dus benieuwd naar als ze 3 zijn en ouder, en wat ze in de sport gaan presteren. Van beide die verkocht zijn heb ik hoge verwachtingen, Cantate in de springsport, Ravindra juist weer in de dressuursport. Zou ook leuk zijn als dat uit kwam.
Dyonne schreef:Beetje bijhouden wat nakomelingen doen is zeker wel leuk ja.

dit is het eerste veulentje dat ik fok... En voor haar ook de eerste keer.
Maar we hadden dus al vrij snel voor een spuitje gekozen... vond ik ook wel slim omdat het anders zo'n naare eerste ervaring is. Maar toen de spuit er eenmaal in zat kon de dierenarts wel zijn werk doen.
De dierenarts had nog niks gezecht maar ik wist het al... hij heeft toen ook voor me uitgerekend voor me op hoeveel dagen ze ongeveer zat en we kwamen op 25 dagen
Dus volgendjaar rond +/- 13 juni staat een een klein wondertje naast mijn paard en heb ik er 2
(nu ook al maar ze moet hem eerst op het goede moment uitpoepen
)

Fijn dat het afspenen goed is gegaan!

Wel wat problemen met hengstig worden, vandaar dat we al relatief laat in het seizoen zitten.
En dan heb ik nog een merrie waarbij de vrucht weg was met 9 weken, en die daarna weer opnieuw in 1 keer drachtig is geworden. 
(t is voor mij de eerste keer en voor haar ook)

Dat zou echt het eerste jaar zijn dat dat lukt. 

just_kiki schreef:Peelie ,dan zitten we in het zelfde schuitje, ik krijg ook me eerste 'fokproduct'![]()
. Twinklebel schreef:just_kiki schreef:Peelie ,dan zitten we in het zelfde schuitje, ik krijg ook me eerste 'fokproduct'![]()
Hier nog iemand.