Nicole288 schreef:Marije: Wie staan daar allemaal nog meer? Vergeet je fototoestel niet!
Uhm even nadenken...
Samson en Caitlin hebben ze het eerst gekocht. Die zijn vorig jaar zomer (Samson) en in januari (Caitlin) daarheen gegaan.
Caitlin was trouwens dit jaar op een show nog Reserve Youngstock Champion geworden onder een Engelse jury. We zijn toen ook wezen kijken.
Een paar weken geleden hebben ze ook Catrin, Seren en Lona gekocht. Deze had ik vorig jaar naar iemand in Brabant verkocht maar door een heel naar ongeluk/operaties e.d. kan hij niets meer met paarden doen en omdat ik met veel nieuwe eigenaren toch nog wel een paar keer per jaar contact heb, kon ik bemiddelen en nu staan die 3 dus ook in Friesland
Catrin is nu overigens drachtig van een hengst uit België, ik ben erg benieuwd... 
En het veulen van Macy was al voor de geboorte verkocht omdat ze graag nog een veulen van Samson wilden hebben. Hij wordt voorlopig ook opgefokt met doel om er later mee te gaan dekken.
Zijn halfbroer Caio is dit voorjaar al goedgekeurd bij het NWPCS.
Ook misschien nog leuk om te weten, Copper was onlangs reserve kampioen op een keuring en is inmiddels ook drachtig van een hengst uit België.
Copper kan haar dochter Caru binnenkort op de nationale keuring weer zien, beide zijn daarvoor geselecteerd 
En onlangs kreeg ik ook foto's van Myron op de mail. Ook een dikke buiken veulen van Macy en Samson uit '05 
Hij is nog hengst en hij wordt nu zadelmak gemaakt en gaat daarna de sport in.
Toch wel leuk om af en toe wat over de cobs te horen hoor. Ik weet van bijna allemaal nog waar ze staan en van de meesten krijg ik ook wel bericht als ze naar een wedstrijd/keuring gaan e.d.
En bij belangrijke keuringen (hengstenkeuring e.d.) proberen we ook nog te gaan kijken.