Had vannacht gedroomd dat Terra haar (donker hengst) veulentje er al bij liep... Maar dat zal nog wel even duren. Heb met haar afgesproken dat ze wacht tot ik terug ben van Egypte
Ben inderdaad ook nieuwsgierig naar foto's en namen!!
Namen... ja dat gaat een lastige worden. Merrie naam zou al vast staan aangezien het toch moest eindigen op -reina , maar de hengstennaam moeten we nog verzinnen.
Pauk - ziet er inderdaaad apart uit! Heb het verhaal maar half mee gekregen sorry, maar gaan ze nog verder onderzoek doen? Ik weet dat bij andere dieren (honden katten enz) altijd een klein beetje schaafsel eraf wordt gehaald en wordt opgestuurd naar het lab..
Opium heeft ons dus verrast! We hadden erop gerekend dat ze weer ruim 2 weken overtijd zou gaan maar wat denk je .....3 dagen ! Ze had 's middags ook nog geen melk (anders een 1/2 dag vantevoren) maar was in de wei wel erg onrustig.Om 17.30 uuur op stal gezet en toen begnnen de weeen pas echt met enkele lange pauzes tussendoor.Om 22.00 uur hooi gevoerd ,ze nam 1 hap ging liggen en binnen 10 minuten was hij er ...... Een naam heeft hij nog niet (ik kan toch niet kezen ) Ik hoop vanmiddag buiten fotos te kunnen maken.
Let op z'n vouwoortje
Laatst bijgewerkt door KahluaB op 16-05-07 09:27, in het totaal 2 keer bewerkt