@ jeddah: het word nu ECHT spannend!! Nog maar 1 maandje!!
je houd ons op de hoogte he!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
! Ziet er goed uit hoor Tinne schreef:Bunbun, jouw ene merrie is net zo ver als de mijne.. die van 170 dagen, alleen is die van jou een stuk dikker volgens mij.
. Ik dacht al dat Ivanka weer te slank was voor haar tijd..
. Maar volgens mij loopt ze wel goed op schema. Ik hoop iig dat haar zadel nog láng blijft passen, want ik ben niet van plan om vroegtijdig te stoppen eigenlijk
.
.
! Daar is geen plaats ook denkkk
!
Maar het is een mooie Friesin. We hebben ook zo fries geval achter staan. Een Reitse x Marko. Een jeweetwel hengst, die af en toe nog denkt dat hij nog heel is.
Een wereld beest is het. Het is de clown van stal.
of te wel sekreet
en soms met naam Bep met oren plat in haar nek als ze haar aan kijkt staan. Bep houd van privecy en kan geen ander in haar buurt verdragen. De tussenwand tussen Bep en de legestal is voor de helft voorzien van een deken. Bep wil gewoon alleen staan en geen gezeik aan haar hoofd hebben van andere. Ze heeft het een beetje hoog in haar bol _/-o_ . Er is ook een lege box tussen de dames in, ingeval ze de boxwanden gaan testen of ze sterk genoeg zijn
. Famosa kan ook maar net over de deur heen kijken en dan ziet ze de ingang naar het hooihok
. Ze kan ook Koos net zien en ze ziet ons aankomen als we de stal binnen komen. Het liefst staat ze in haar oude stalletje waar ze alles kan zien. Ze krijgt dus haar bix in haar voer(t)bal en lekker veel hooi om haar zo te troosten.
alles op video zetten. 

Hahha..Nagoed...zal zo veel mogelijk foto's maken, dan zijn alle ideeën over Lady van de wereldCitaat:@Elady, ik dacht ook dat Lady een Haf was of een Fjord Maar het is een mooie Friesin. We hebben ook zo fries geval achter staan. Een Reitse x Marko. Een jeweetwel hengst, die af en toe nog denkt dat hij nog heel is. Een wereld beest is het. Het is de clown van stal.
. Ik hoor het meer hoor. Die naam heeft ze al heel lang, voordat ze bij ons kwam. Om haar nou Adiana T te noemen als roepnaam...
!!!
.
.
!
.
). Ik ben ook heel benieuwd wie eerst gaat! Zit nog steeds te wachten op die uier foto's van Phoebs!! Of heeft ie de camera dagelijks mee
?
! 

:D

Loolapelooza schreef:die dikke buik hindert haar TOTAAL niet, ze dendert overal doorheen, loopt fanatiek te spelen met de hengst, en gebruikt haar buik nog steeds als wapen.

), maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg. Kan ik eerst hier meelezen hoe het allemaal gaat. Dit is het eerste veulen, zowel voor de merrie als voor mij, dus dat vind ik allemaal best spannend.