Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimwilliam schreef:momenteel zit ik te denken om al de cursus van dierenarts Iris van Gulik te volgen voor de geboorte van je veulen. zijn jullie bekend met deze cursus of is het zonde van je geld? ben benieuwd naar jullie ervaringen!
EllyC schreef:ik vind het allemaal erg commercieel van IvG.
Gewoon internet afstruinen, youtube filmpjes kijken en je eigen DA uithoren.....
kimwilliam schreef:Cioccolato schreef:En geloof mij. Praktijk is a l t i j d weer anders
dat geloof ik zeker! En omdat dit mijn eerste eigen gefokte wordt merk ik dat ik niks wil missen of machteloos sta en het niet meer weet. dus wat ik kan voorbereiden wil ik voorbereidennu al overbezorgd
![]()
Quir schreef:kimwilliam schreef:
dat geloof ik zeker! En omdat dit mijn eerste eigen gefokte wordt merk ik dat ik niks wil missen of machteloos sta en het niet meer weet. dus wat ik kan voorbereiden wil ik voorbereidennu al overbezorgd
![]()
Stuur maar even PBtje als je wil, dan stuur ik later even een documentje met belangrijke dingen en hoe te handelen met bijvoorbeeld verkeerde ligging (en hoe je ze herkend).
baudyh schreef:Zonder een vergelijkings foto kunnen we niks maar ik vind dit niet spannend.
Weet je als je de cursus van IvG volgt moet je het daarna ook de eerste keer meemaken en weet je ook niet in de spanning /emotie wat je moet doen. Een ervaren iemand erbij is het allerbeste. Snap dat dat niet altijd mogelijk is maar een hulplijn is ook al top.
Door de ervaring leert men. Ik heb het van mijn vriend geleerd en ben inmiddels bijna 50 veulens verder en nog krijg je af en toe verassingen.
Maar dat is ook het mooie ervan.