Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Is het zeker dat ze niet drachtig is? Weet dat Neon 1 keer bij de hengstenhouder stond, en ook geen vrucht had, maar ook niets van hengstigheid toonde. Ze is toen bijna dagelijks gescanned en op dag 26 vonden ze toch een vruchtje.
Ook een merrie gehad die door mijn hengst gedekt was, niet drachtig, maar werd ook niet meer hengstig. Zijn ze ook nog lang mee aan het tobben geweest, maar mooi dat ze wel drachtig was, 11 maanden later stond er wel een veulen.
Neonlight schreef:Merrie die na 11 maanden dus toch een veulen kreeg is verschillende keren hengstig gespoten nadat ze gedekt was, en is maar 1 cyclus gedekt geweest.
Balou_lover schreef:Gefeliciteerd allemaal met de drachtige merries!
Oooohw en bij de gene waar t nog niet echt mee zit, ik duim zooo hard voor jullie!!
Ik kan me herinneren uit een eerder DBT dat iemand een aftel (of optel) app had... zodat je precies de aantal dagen dracht kan zien... (ben een zeef en weet dat ik ergens de mist in zal gaan...) weet iemand welke app dat was?
Cynthia82 schreef:Balou_lover schreef:Gefeliciteerd allemaal met de drachtige merries!
Oooohw en bij de gene waar t nog niet echt mee zit, ik duim zooo hard voor jullie!!
Ik kan me herinneren uit een eerder DBT dat iemand een aftel (of optel) app had... zodat je precies de aantal dagen dracht kan zien... (ben een zeef en weet dat ik ergens de mist in zal gaan...) weet iemand welke app dat was?
Even snelle reactie. Op mijn iPhone gebruik ik de app Aftellen. Die kan je ook als widget toevoegen.