Mijn VA zegt dat ze soms vanaf 12 dagen al kan zien of ze drachtig zijn dus we gaan het mee maken.
Paint_Lover
Geplaatst: 03-07-18 08:10
De mijne is ook op 14 dagen gescand...
Sorry van mijn afwezigheid maar mijn beste vriendin haar (pas 6 jarige) pony word woensdag ingeslapen nadat ze daar vorige week oa ataxie bij vast hebben gesteld.... ik ben dus meer bezig om haar overeind te houden dan hier alles mee te volgen.
Gefeliciteerd voor alle drachtige merries en voor de wachtbank manden succes!
Caesar
Geplaatst: 03-07-18 08:54
Barb schreef:
Mijn VA zegt dat ze soms vanaf 12 dagen al kan zien of ze drachtig zijn dus we gaan het mee maken.
Zo, ik vind 14-15 dagen al vroeg. Scan zelf altijd op 18 dagen laatste dekdatum. Techniek staat voor alles
Cuba: super naar, hopelijk krabbelt ze er wel gauw weer uit. Veel sterkte daarmee.
Noisy
Geplaatst: 03-07-18 09:40
Seven en Vulina gefeliciteerd
Courtjuh, jij ook proficiat! Had je gedacht dat ze het niet zou halen dan?
CL, niet leuk. Vreselijk als je zo plotseling afscheid moet nemen van je maatje..
Ik zou eigenlijk ook pas op 18 dagen scannen (is veiliger want dan kun je al met opvoelen weten of ze drachtig is ipv scannen) maar de DA komt vandaag, op dag 16. De reden is alleen minder leuk. Ze staat weer kreupel Het ging zo goed... Vrijdag maakte ze een misstap maar had verder helemaal geen last. Ik haal haar zaterdag van stal voor een fotoshoot en toen zag ik het al. Gelijk met Traumeelgel begonnen. Ze staat nu weer helemaal stil maar het verbeterd nauwelijks Dus wil ik haar onderzocht hebben en als hij er toch is dan kan ze ook gelijk gecontroleerd worden op dracht. Dit neemt alleen de spanning voor het scannen op dracht wel weg Ik ben er ongeruster op hoe het met die pees zit
Nee, geen zwellingen. Beide achterbenen zijn gelijk
pretty
Geplaatst: 03-07-18 10:32
Bah Noisy niet fijn. Toch succes met scannen straks.
AM Horses inderdaad al bolle buikjes!
Cesaer toch een prachtig resultaat,proficiat!
Hier zie ik dat ook al aan enkele merries hoor. Ik durf zelfs met enige zekerheid te zeggen dat Kikkie toch echt drachtig is,want haar buik is gewoon helemaal veranderd van vorm. Zelfde bij Vera,daar zie je het al snel aan en ze was even geleden nog prima op gewicht. Ook bij Clio is het al overduidelijk maar dat is een doorwinterde fokmerrie. Ofwel geef ik ze dan toch gewoon veel te veel eten.
ceasar, gefeliciteerd, stoer veulentje heb je hoor, veel succes op de CK!
sterkte Noisy, hoop dat ze snel weer goed loopt! en mooi drachtig is natuurlijk.
Iemand interesse in een gezonde fok/draagmerrie? Mijn dochter gaat studeren en heeft geen tijd meer voor haar paard. Merrie, 2005, heeft vorig jaar een veulen van Edmundo gehad, goede moeder en geen problemen met drachtig worden en zijn. Ze kan wel bereden worden, maar daarmee is ze is vrij lastig. Een leven op de wei zou haar beter afgaan.
Seven
Geplaatst: 03-07-18 11:42
Am horses Mooie combinaties voor volgend jaar Top dat ze nu wel drachtig is geworden
Caesar Gefeliciteerd met de tweede plaatst, mooi sjiek koppie heeft ie
Noisy Dat is flink balen hopelijk is het niet dr pees.
Kwa zo snel een dikke buik, ik zei het tegen de diersets al gekscherend ze is nu alweer ronder aan het worden. Moest ik gisteren d'r vliegendeken gewoon verstellen dus toch voller aan het worden van het gras
Barb Dat is prut Je gevoel is volledig begrijpelijk.
Noisy
Geplaatst: 03-07-18 12:22
Vulina schreef:
Wat zonde Barb..
Weet je al meer Noisy?
Ik ben nu onderweg naar stal...Hoop zo dat het meevalt allemaal..
Kabayo
Geplaatst: 03-07-18 12:24
Barb schreef:
Die van mij is weer niet drachtig. Ik ben er klaar mee.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hele mooie veulentjes toe!!
Nee he... wat verschrikkelijk k*t zeg... balen
Juval nee sorry. Vind het ook geen mooi paard
Noisy jeetje ook jij minder geluk. Weet je al meer??