Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als het veulen mee eet met de moeder hoef ik geen extra brokken te kopen en komt er dus niets boven op mijn stalgeld... Nou is het niet zo dat ik het niet voor mijn paard over heb maar ik wil natuurlijk ook geen onnodige kosten maken. Ik ben daarom nog een beetje aan het twijfelen of het nou echt zoveel beter is, als het echt beter is doe ik het natuurlijk graag.
kiki1976 schreef:Vraagje: Viel me vandaag bij Bo op dat haar kling best al een stuk gezwollen is eigenlijk. Verder niet flubberig en staat ook niet open of zo.
Zegt dit verder al wat?
Uier is niks bijzonders nog. Gisteren was die aan één kant ietsje meer dan de andere, maar vandaag weer een stuk minder.
Verder had ze vanavond opeens weer energie voor 10. Rennen, bokken als een gek. Stalgenote zei al, je zou niet zeggen dat ze drachtig is hoe ze er nu bijloopt hihi
ik geef wel heel veeeel pure spelt, goed voor de hoeven, het verharen en koliek. Geen suikers en ze zijn er zot van, wel soms duurder dan gewoon eten, soms goedkoper.
van haar kling 1maand voor het veulen, dat moet je koelen want komt door de druk die ze krijgen bij het opstaan en zou de bevalling bemoeilijken, was gelukkig na 2-3dagen al veel beter tot bijna weg.