Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
polleman schreef:Urielle jou merrie heeft behoorlijke zucht of lijkt dat zo op de foto?
Joyceee86 schreef:Allerliefste Bokkers,
Omdat ik niet iedereen op facebook heb en niemand wil weerhouden van foto's van mijn knappe meiden, omdat ze natuurlijk zeker mijn trots zijn en blijven, wil ik alsnog wat foto's plaatsen..
Het is alweer 2 en 2,5 week geleden, maar eerder geen tijd gehad.
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden![]()
Een aantal uur na de keizersnede en geboorte van Kaprice. Ze had een temperatuur van 33 graden, deze ging langzaam omhoog, dus lekker onder de warmtelamp en veel dekens. Mama die over haar waakt.
[ Afbeelding ]
Op de avond dat Barcardi is ingeslapen ben ik daarna nog even bij Kaprice geweest, dit was de eerste keer die dag dat ze uit zichzelf echt bewoog (zie foto, en dus ook haar hoofd op de baal krullen legt)
[ Afbeelding ]
De dagen erop was ze aan de buitenkant erg goed, ze dronk goed en was erg beweeglijk en wilde ook echt proberen op te staan.
Lekker slapen bij mij op schoot
[ Afbeelding ]
Kusje aan het vrouwtje
[ Afbeelding ]
En lekker wakker de wereld inkijken
[ Afbeelding ]
Helaas gingen de witte bloedplaatjes/lichaampjes dalen naar 0, wat betekende dat er ergens een ontsteking zat, dit zou zich kunnen uiten in haar longen/darmen/gewrichten of zelfs op de doorligplekjes die ze kreeg. Om erge pijn te voorkomen 'moeten' kiezen voor inslapen
Ook was ze niet 'goed' door het zuurstof gebrek en had ze volgens de dierenarts niet voldoende opwaartse vooruitgangen en bleef ze eigenlijk onder gemiddeld hangen.
Van mijn vader en zijn vriendin heb ik een mooie armband gekregen van de staart van Barcardi
(Barcardi was een vos, maar als je de staart goed borstelt vallen de 'dode' haren eruit en blijven de beste haren zitten en dat is vaak het binnenste en het donkerste vandaar dat de armband echt donker vos is)
[ Afbeelding ]
Zelf draag ik ze ook voor altijd in mijn hart en heb ik een tattoo laten zetten. Wel in kleur, omdat ze mij altijd zoveel plezier heeft gegeven.
[ Afbeelding ]
Barcardi laat mij nog haar knappe 2 jarige zoon na. Kwa karakter lijkt ie nu al op zijn moeder dus dat gaat helemaal goedkomen. Dit is ook echt zo'n lieverd en clowntje
[ Afbeelding ]
Ik hoop dat jullie dit verlate verslag niet erg vinden.
Ik krijg nu nog steeds erg lieve berichten, word daar wel verdrietig van maar op een fijne manier.
Murosch schreef:Dank jullie wel voor de lieve woorden en ook de nachtelijke ondersteuning was top jobamara! Ik moet Wainonia nog steeds vasthouden om de kleine te laten drinken, maar het gaat wel makkelijker. Als de kleine eenmaal drinkt, dan kan ik Wainonia loslaten en vanaf een klein afstandje toekijken. Helemaal alleen lukt nog niet, dan gaat ze weer rondjes draaien. Ze is nog wel heel snel met haar achterbeen als veulen iets doet dat ze eng vindt, dus ik hoop dat dat ook snel beter wordt.