Bedankt allemaal, ik kan nog steeds bijna niet geloven dat het een merrietje is! En zo mooi!
Ze is net even een uurtje buiten geweest, het is prachtig mooi weer, alleen wel erg koud, dus toen ze moe werd en ging liggen hebben we haar binnen gezet. Vanmiddag mag ze nog eens een uurtje buiten spelen. En morgen dan hopelijk wat langer buiten als het weer het toelaat. Ze vind het echt geweldig buiten, ze stapte zo zelf op de geit af, is echt niet bang
En ze stapt, draaft en galopeert heel dapper met haar moeder mee hoe hard Aziza ook gaat. Ik ben echt verliefd
Ik zal zo wat droogfoto's uit gaan zoeken.
Neonlight schreef:AZ, gefeliciteerd, wat een prachtig bekkie! En een mooie naam, wat is de betekenis daarvan?
De betekenis van Rahnanah is soundmaker. Aziza 'praat' als het ware tegen je, en ook dit veulen is zeer vocaal dus we vonden deze naam zeer goed bij haar passen. We hebben ook eerst een paar uur af gewacht welke naam het zou worden, we hadden een lijstje maar vonden deze veruit het beste bij haar passen. Bint Aziza betekent dochter van Aziza. Dit hebben we toegevoegd aangezien we Rahnanah graag aan willen houden en later als opvolger voor Aziza in willen zetten.