Van hen krijgt ze altijd eten.
Wat is er op dit moment belangrijker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nicole288 schreef:Is dat nu de eerste die je van begin tot eind gezien hebt Sjoert? Handig he, zo'n cam
Pff, dat meent ie.. dat wil je toch gewoon weten!

Sjoert schreef:Nicole288 schreef:Is dat nu de eerste die je van begin tot eind gezien hebt Sjoert? Handig he, zo'n cam
Pff, dat meent ie.. dat wil je toch gewoon weten!
Nee, ik heb er al ontelbaar gezien geloof ik op Amerikaanse cams, maar dit was onze eerste eigen.
Merrie is pas in januari gekocht.
Hij wil niet te veel in de weg zitten. Lekker met rust laten de eerste uren.
Whiz schreef:Ik heb er ook veel op amerikaanse cams gezien.. maar je eigen is toch wel speciaal om te zien.. Ik heb de mijne gemist.. en balen dat ik er van deed!!
Idd lekker met rust laten.. Maar ze houden het toch wel in de gaten.. tot het geplast gepoept en gedonken heeft?

) staat en heeft gedronken. Of ie ook blijft tot de kleine aan het poepen is geweest weet ik niet. 
Sjoert schreef:Whiz schreef:Ik heb er ook veel op amerikaanse cams gezien.. maar je eigen is toch wel speciaal om te zien.. Ik heb de mijne gemist.. en balen dat ik er van deed!!
Idd lekker met rust laten.. Maar ze houden het toch wel in de gaten.. tot het geplast gepoept en gedonken heeft?
Dat is idd balen.
Hij blijft zowieso tot het () staat en heeft gedronken. Of ie ook blijft tot de kleine aan het poepen is geweest weet ik niet.

Nicole288 schreef:Ja, dat bedoelde ik, andere jaren baalde Sjoert steeds omdat ie er net niet bij was, lang leve de webcam

Nicole288 schreef:aparte move was dat, hoe loop ik achteruit onder mijn moeder door
Whiz schreef:Voor de uiers .. zit ze toch al snel in de goede richting..