Wat zuul jij een hoop stress hebben rond de uitgetelde datums. We leuk al die drachtige buikjes. 
@ Inowa: gaat het om Powys Fizz? Leuk diertje om te zien hoor, aparte aftekening op zijn hoofd!
@ KootMiraDrum: wel een beetje optimistisch blijven he.
Leuk zo' buikfilmpje! Je foto van leek me trouwens wel interesant, maar ik kan 'm niet zien.@ Frenia: jij vind een beetje afwisseling onder het eten toch ook lekker of niet soms?
Ik denk dat ze een effen merrietje krijgt. 
@ Djesseka: elke stap in de goede richting is er eentje! Gefeliciteerd met de mijlpaa van Wild Rose!
@ Melanie: wat gaaf zeg, ik hoop dat ik hier ook snel een veulie zie bewegen! Mooi buikje heeft ze. Ik ben zelf ook erg huiverig voor een tweeling, aangezien Ravina ook maatje mega heeft. Ze is er ook wel opgescand maar toch...
@ pretty: leuke foto's, wat een viespeuk is jouw merrie.

@ Neonlight: Thnxk! Ben blij dat ik niet de enige ben die de 150 dagen mijlpaal zomaar voorbij laat gaan.

@ regina: jaaa, van rustige mama spelen hou je bakken energie over natuurlijk!
@ Maseike: gave kaart zeg! En van hetzelfde natuurlijk!

@ Chubby: ik wil ook shoppen voor een veulen halster.
Maar ik moet me nog maar even gedeist houden, anders heb ik binnen no time meer halstertjes dan goed voor ons is. Ik denk dat ik voor Vina's veulen voor de veulen maat ga, maar dan we eentje die lekker ruim verstelbaar is. Ik heb van de zomer trouwens al geinformeerd naar roze halstertjes, maar die hadden ze niet bij de Hypoplaza. 
@ marlijn_: spannend morgen!
@ Inowa: wat vervedn dat je niet even wordt ingelicht als de paarden van land verhuizen!
@ Shirefan: wat gaaf! Ik kan niet wachten tot ik hier wat leven in de buik kan zien/voelen!
Pfff dames, in het vervolg niet meer zo veel kletsen anders word het een dagtaak om hier nog te reageren!

Vind dat het nou toch wel tijd word dat ze komt hoor! Een maand is toch wel érg lang om te wachten
Je vergeet alle drama's en spanning van de weken daarvoor en kan alleen nog maar genieten.. Ja, heerlijk vind ik dat! Zou ik niet willen missen