Altijd moeilijk om zo'n keuze te maken. Maar je kan nou eenmaal ook niet alles houden..
Hoe je alles bij het KWPN moet doen weet ik niet Ylana.. Moet je even wachten tot er iemand komt die daar wel verstand van heeft
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ze had melk om 11 uur 'smorgens om 4 uur 'smiddags spoot het eruit en om 11 uur 'savonds stond er een veulen langs. Heel fijn om te weten, kan ik daar ook weer rekening mee gaan houden!
Ylana schreef:Hé dames, een vraagje.
Hoe moet ik dat nu verder doen met het KWPN enzo.
Kan iemand mij dat stap voor stap uitleggen?

??
. Heel vaag. Uier is niet veel veranderd. Wel lijkt de buik iets minder naar de zijkant uit te steken. 

Het begint er wel iets geliger uit te zien
Ik hooooop dat het vandaag nog overgaat in melk, en dat ze dan vanavond/vanacht WEL gaat bevallen.. 
Tot vanmiddag
Hoop dan met goed nieuws over melk
Jovarna schreef:Nogmaals gefeliciteerd Ylana!
Is de VA wel of niet alsnog gekomen?
Welke handelingen (vlies, navelstreng e.d.) heb je zelf gedaan?
*
hij is kjoet!!!!!
Uier gaat hard zeg!! Ze gaat vast niet voor het record, of zolang als de merrie van Tinkerloos 

De rest van de foto's zijn trouwens ook gaaf!!
Wat een mooi verhaal, lijkt me ook prachtig zo'n bevalling meemaken! En jullie veulie is ook uberschattig 

Is nooit leuk
Ik vind het ook super Ylana dat je ondanks je spanning en je zenuwen aan ons hebt gedacht! Neonlight schreef:Maar alles is zo voorspoedig gegaan, je zou je merrie natuurlijk nog een keer kunnen laten dekken.
Niezzz schreef:Ben net terug, haar uier is vannacht goed gegroeid. Ik zag dat ze soor wittig spul onder aan de zijkant van haar vulva had en aan de onder kan zo'n spreepje en een druppeltje soort bloed bruine prut achtig iets.
.)Citaat:Ben net wéér even bij mijn paard geweest dat witte is weg het bloed/prut zit er nog.
heeft mijn merrie al 4 weken, haar hele billen zitten er onder en staart ook en zelfs de muren van de stal, maar helaas nog steeds GEEN VEULEN
zal ff een plaatje opzoeken of snap je het al