Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Nee op zich deed ze het hardstikke goed nog, maar ze is nog maar 3 en net zadelmak. In combinatie met het wisselvallige weer besloten om haar voor nu gewoon stil te zetten. Soms regent het een hele week en kunnen we niet rijden, en als ik door blijf rijden wil ik wel dat het met enige regelmaat gebeurd. Maar goed, nog maar een paar maanden en dan moet ze bevallen, dan gaan we even kijken hoe alles gaat met het veulen erbij en kan zijn dat ik haar dan weer oppak, of gewoon wacht tot het veulen afgespeend is. Dan is ze nog maar 4 en dat is ook vroeg zat om het rijden wat meer op te pakken
Voor nu zijn we begonnen met aan de hand werken, is ook leuk!
ik heb ooit een verwaarloosde drachtige merrie gehad die ik moest scheren ivm luizen en vervilte vacht. Tegen de tijd dat ze Uitgerekend was bleef ze binnen en stond ze zonder deken met onbeperkt hooi. Erna ging ze zonder deken overdag de paddock op en pas eind april 24/7 buiten zonder deken dus ook.
snap de mensen niet wat hun bezielt om nu al vuurwerk af te steken en dan richting dieren.
. Rotvuurwerk. 

ik zie er ook weer heel erg tegenop. Gelukkig staan ze niet heel dicht bij de bebouwde kom. Maar je merkt toch duidelijk de spanning van de paarden. De knallen zijn nu eenmaal overal te horen. En met regelmaat echte bommen. Daar svhrik je zelf ook mega van.
Mooi bijgetrokken idd!

.
30 euro / retourtje Action bespaard.
. Nou besteld is besteld en gratis is gratis. Dan maar doorverkopen en alsnog richting Action.
gaat snel! 

ik volg je andere topic ook. Ik heb een soort gelijke merrie als Aurora hier gehad. Moet zeggen dat we 3j geprobeerd hebben om er een iets of wat normaal functionerend paard van te krijgen maar helaas bleef ze gevaarlijk en onvoorspelbaar gedrag vertonen. Ik hoop voor je dat Aurora haar gedrag er wel zga uit gaat of verbeterd maar let aub echt goed op met zo een paarden, ze zijn vliegensvlug. Als je meer wilt weten over mijn verhaal met onze merrie dan stuur maar gerust een pb.
snap helemaal dat je ze binnenhaalt met oudejaar.
ook namens ons fijne feestdagen nog