Twinklebel schreef:Gefeliciteerd, toch weer een heel stel erbij! Ik mag vrijdag scannen, maar het zou me nietverbazen als ze donderdag al hengstig staat, zoals ze zich nu gedraagt.
Houd hoop! Ik had er ook niet op gerekend dat die van mij drachtig zou zijn. Toont ook beginnend hengstig. Ik zal voor je duimen! Na zo veel rondes mag het geluk je nu wel eens toelachen.
Ook veel succes voor jou Sjintoo! Flink ei heeft ze al! Hopelijk voor jou nu eindelijk ook geluk!
Abby ziet er goed uit Kabayo, en eerste maand zit er al weer op. Nog 10 te gaan!
Welkom draaakje, wat super leuk dat je uit je zelf gefokte merrie een veulen gaat fokken. Leuke combi!
Wat een ellende Dustinlover! Hopelijk is je kudde snel weer gezond en wel! Wat een vreselijk knappe man is Harley, ben benieuwd naar zijn kinders volgende jaar. Heeft hij naast jouw eigen merries ook nog gedekt?
Gefeliciteerd Nicole!
Bij jou schiet het al aardig op AM-horses! Wie is er eigenlijk als eerst uitgerekend?
Haha, het paardenbestand moet natuurlijk wel groot genoeg blijven Fotsy! Leuk, een nieuwe telg erbij. Zal je dochter vast heel blij mee zijn!
Even een vraagje, mijn merrie moet eigenlijk haar jaarlijkse enting krijgen. Is dit verstandig zo vroeg in de dracht? Wilde het gister eigenlijk aan de dierenarts vragen, maar door mijn blijheid van het goede nieuws is dat er bijingeschoten.

Voor degene die het leuk vinden, en omdat het me leuk lijkt later terug te lezen heb ik een volgtopic gemaakt.