@cynthia82, daar ben ik ook geweest heb daar ook 50% korting op de dekking gewonnen
AniekR
Geplaatst: 12-03-16 01:11
Zo, gisteravond zo hard m'n best gedaan en nu alweer 6 pagina's verder
Pandakaas, wat een heerlijke drachtige buikjes ook! Valt me ook wel wat op, hoe kleiner de pony, des te meer buik ze ook lijken te hebben! ^_^ Maarja, maakten hier al de opmerking dat Lies bijna net zo breed is als dat ze hoog is, dat bereikt een mini natuurlijk veel sneller hihi.
Ines, nog langs je merrie kunnen rijden? Hengstje ziet er in ieder geval weer beter uit! Fijn dat hij weer wat opknapt!
Marouschka, gats wat een narigheid met de lammetjes. Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal wat vloeiender (met lammetjes, veulentjes, kalfjes, noem maar op ) En wat een kop trekt Pepper... Het is inderdaad duidelijk wie ze de schuld geeft haha.
pretty, haha ja dat poseren betekend altijd even een maandelijkse grondige beurt, beetje wat klei d'r af (alleen de natte benen wil helaas niet zo maar). Had afgelopen keer ook maar even een stuk van de staart afgeknipt, daar hingen de klonten klei ook aan Maar geloof wel dat ze de buik iets optrekken daarbij, als ze gewoon "hangen" hangt de buik ook wat meer. Maarja, ze staan elke maand ong. hetzelfde, dus voor het vergelijken maakt het niets uit als het goed is Enne, ik ben ook wel een beetje benieuwd hoor Ze maken het bij jou al wel spannend dus! Hopelijk blijf je niet teveel valse alarmen houden en staat er snel wat gezonds naast!!
Kiki, wat een lieve foto van jouw dochter en Bo!
Bij Jill ook weer voortgang Ben benieuwd wanneer dat plaatje er nou eindelijk uitrolt!
Lisanne, Baida ziet er nog goed uit hoor. In ieder geval vanaf deze foto nog wel hoor. Mijne lijken ook in het echt boller dan op de foto hoor. Heb je ook een foto van voren? Die verraden hier ook een stuk meer
AZ, tja moeilijke keuze. Als ik echt overtuigd was van de combinatie (en zo ook geen andere/betere hengst had), zou ik het denk ik gewoon nog eens proberen. En tja, waar ligt het aan. Ken een fokker die geloof 15/16 hengstveulens uit dezelfde merrie heeft gekregen van verschillende hengsten. Domme "pech" denk ik dan...
Marielle, wat een rot nieuws! Heel veel sterkte nog! EF, snap dat je je ook zorgen maakt. Het is een rotvirus.
Bij Pretty dus ook spannend vannacht/dit weekend
Ik vind de appelazijn-theorie wel interessant, maar wat ik me dan wel afvraag. Eigenlijk maak je het de helft van de zaadcelletjes dus moeilijker om te overleven. Maak je de kans om te bevruchten dan ook niet kleiner? Tja en hoe test je of het werkt, je weet ook niet wat het geworden was als je het niet had gegeven
Enassil, leuk dat je de keus ook alweer gemaakt hebt! Stoere hengst hoor! Hier staat het nog niet vast. Heb alvast leuke foto's op facebook gezien van de 3-jarige die maandag het verrichtingsonderzoek in gaan, maar zal nog even af moeten wachten tot 16 april om die te zien. En vrijdag nog naar een hengstenshow hier in de buurt...
Hier begint er eentje er toch sprongen te maken. Had woensdag nog even snel naar Lies haar uier gekeken, dacht toen; hmmm, geloof dat het nu toch weer wat aanzet. En dit was gisteren (313 dagen): En dit was vandaag (314 dagen): Dat kleimasker voor de verjonging werkt ze ook nog steeds hard aan
Bedacht me afgelopen week n.a.v. de posts van Nicole ook dat ik de melkstrips nog moest bestellen bij Robyn. Zijn vandaag verzonden, dus hopelijk snel binnen en wie weet hoe snel we ze dan ook al kunnen gebruiken.
Top! Gefeliciteerd Patrick, straks lekker naar buiten en nieuwe foto's maken zodat we haar nog beter kunnen zien.
Al_Zawraa
Geplaatst: 12-03-16 07:49
Gefeliciteerd Patrick!
Jullie zijn allemaal wel eensgezind over het terug dekken met dezelfde hengst Ik moet ook zeggen dat dat zeker mijn voorkeur heeft, en dan maar hopen dat driemaal scheepsrecht is en er nu een keer een merrie uitkomt.
Lisa, hij heeft nog geen zoons die ter dekking staan, wel een knappe halfbroer, maar die heeft dus een andere vader. Die bloedlijnen vind ik minder aansluiten bij Aziza, al is het wel een ontzettend knap paard.
Gefeliciteer Patrick!! wat een joekel en een hoop wit!
lastig parket Roma, wij zitten in een relatief zelfde schuitje, Pris is 18, willen graag een merrie van haar, maar budgetwise en omdat ze best wat gesleten is, eigenlijk dit jaar niet dekken...komt tijd komt raad