Ik zat er eerst ook aan te denken merrie een roesje te geven maar omdat het veulen het dan ook krijgt weet ik niet of dat kwaad kan. Ik zou va bellen en zeggen dat hij ook biest mee moet nemen.
Murosch va bellen of woont er iemand in de buurt van ons ik in de buurt Breda Tilburg Roosendaal diehoek zeg maar
Muronia
Geplaatst: 10-04-15 02:06
Ik heb gebeld en heb er zojuist een halve spuit tranquigel in gespoten. Nu maar afwachten of het helpt. Ik vind haar gedrag zeer apart. Ze wil steeds ruiken aan het neusje van het veulen en gaat dat gieren en bokt/schopt (niet naar het veulen). Wat betekent dat?
Bedankt voor je uitgebreide verhaal joyce, het valt niet mee, ik wens je nog heel veel sterkte!
Murosch, eindelijk een veulentje en ze heeft het er vast om gedaan hoor, zo tijdens je werk. Het is een prachtig meisje zie ik wel op de foto's. Hopelijk heeft ze ondertussen gedronken?
Omdat mijn merrie zelf totaal geen aanstalten maakte, ben ik maar lekker gaan slapen... En dan lees ik sochtends het verhaal van Joyce en het spannende verhaal van Murosch... Joyce hartverscheurend!! Murosch, gelukkig nog gelukt en nu hopen dat de merrie vandaag van gedachte veranderd is en het veulen gewoon laat drinken.... spannend hoor! Maar natuurlijk ook gefeliciteerd!!!!