Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShamalArabs schreef:Na 355 dagen dracht zojuist een hengstveulen bij Shanaia, vosje, heel luxe en gaat héél groot worden.
Ze heeft het helemaal zelf gedaan, Xenah stond op de camera (we kunnen er maar 1 tegelijk bekijken op de grote tv) en we wisselden af en toe even maar Shanaia was erg rustig en had nog geen biest... Inmiddels stroomt de biest vollop zag ik net, dus ze was weer razendsnel zoals bij de eerste in 2008 ook het geval was (alleen toen kegelde ze de uren voor ze biest had, eenmaal met biest was het hooguit een uurtje voor het veulen er was).
Xenah verwachtten we ook deze ochtend nog wel, en dan is het weer voorbij tot begin september.
inowa schreef:gefeliciteerd!!
ben ook benieuwd naar xenah...
hier ook weinig verschil,alleen pepper die erg sjaggie is en echt erg veel afstand houd..ze wil helemaal niks.
en gisteren mijn jaarling nog op der flikker gegeven,ze schopte me...ik schop terug en toen beet ze me ook nog!!..NEE geschreeuwd en toen begreep ze het.
maf ding,heeft echt net zo,n gecompliceerd karakter als der moeder..