Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik heb het op mijn site gezet want ik weet niet hoe ik het in het topic moet zetten. Het staat onder documenten en dan heet het filmpje 'schoppend veulen'. Ik hoop dat ie het doet, want als ik er op druk vanuit mijn site, dan doet ie het niet... Je kan het afspelen in de RealPlayer. Het schopt op ongeveer 26 seconden, net als er een meisje een paard roept.
.
... Hoop ook voor je dat het geen litteken wordt! Tinne schreef:Arme Rilexta, ziet er wel zielig uit zo... Hoop ook voor je dat het geen litteken wordt!
. Zal vragen of mn zus meegaat, dan kan die foto's maken van dr dikke buik met haar camera
. Die is een heel stuk beter van kwaliteit dan de mijne
Famosa staat sinds gisteravond in een mega grote stal van 16m2. HM heeft het naar haar zin. Ze vroeg wel om een plattegrond
. Ze staat weer op stro en is weer helemaal in haar element met haar voe(t)rbal met lekkere biksjes.
!
! Mag ze weer lekker biksjes eten
!
! Ben trouwens niet meer naar het bos geweest, mijn zus wilde niet mee en ik mag niet alleen voor het geval er iets gebeurd
. Dus ik heb zelf maar even buikfoto's gemaakt!
, dr 2e singelstoot moet echt al een gaatje losser
. Ik singel altijd nog 1 gaatje aan als ik erop zit, maar ik kreeg de 2e er echt niet meer in. De eerste zit eigenlijk ook net wat te strak, dus ik denk dat ik maar eens een gaatje ertussenin bij ga prikken
! ZE WORDT DIK
! Whoehoe
.
! Toen ze bij mij kwam had ze echt een dun staartje, kwam door de zomereczeem ook en toen had ik haar de boett gegeven. Staart begon weer helemaal te bekomen, maar het is echt een ramp bovenin.. staat altijd precies de verkeerde kant op
. 
Ik moet ze even oploaden, lukt nog niet heel erg. Welke site was het nou die jij ook gebruiktCitaat:@elady; wanneer komen er nou eens foto's van Lady??!
. Halverwege het losrijden singel ik nog even een gaatje aan, dan denkt ze dat ze klaar is en dan kan ik even snel aansingelen (ahh...best zielig
)
)
!
Jeddah, ik moest even heel hard lachen om je bericht
!
! We zullen zien of het écht waar is, nog maar 5.5 maand hoeven we erop te wachten..
! Ziet er ook niet zo heel erg leeg uit daar
! jeddah schreef:Vanmorgen ook weer uier foto gemaakt en ze worden steeds strakker en groter al weet ik dat ze nog een heel end te gaan hebben, is het toch erg leuk om te zien.
[/img]