Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rensju schreef:Toch nog een voordeel van een laat veulenMijne staat zowat 3 kwart van het jaar onder een deken
memerel schreef:Myrthee_, hoe lang zijn schapen drachtig? Eigenlijk nooit geweten.. Wij tellen gewoon 11 maanden dus 335, en dan moeten we er nog 93 tot uitgerekend zijn. Dus ongeveer gelijk aan jouw lammeren, maar net even voor op je merrie. Ik vind het wel spannend worden nu hoor, zo nieuwsgierig naar wat ze aan het bakken is voor ons. Jammer genoeg geen sneak-peak in de oven door het raampje in de deur...
Ennasil92 schreef:Hoi hoi,
Ik kom me hier ook alvast voorzichtig melden.
De combinaties zijn al bekend, maar ik ga pas in mei beginnen met dekken/insemineren. (Zodat veulens al makkelijker naar buiten kunnen na de geboorte)
Combi 1
Bartelle x Misha
[ [url=m/5k6RW4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Combi 2
Alano x Demi
[ [url=m/thiYPx.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ik moet echt even betere foto's van Demi gaan maken)
Combi 3
Femme x Ludwig
[ [url=m/QpbEJ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Femme is nu ook drachtig uit deze combinatie en zit vandaagop de 300 dagen)
garffpamela schreef:Ik dacht hier aan houtkrul met daarover stro. Is houtkrul ook niet geschikt?
@Libera, ze zien er goed uit!! Gaf je merrie aan dat het rijden niet meer ging? Mijn merrie zit op dezelfde aantal dagen en dacht nog wel een paar weken door te kunnen rijden. (Tenzij ik merk dat het niet gaat)
Zo leuk ook om te lezen van alle mensen die al verder zijn. Ik kan ook echt niet wachten tot alle veulentjes geboren gaan worden.
Citaat:Mijn merrie gaf vorige week al duidelijk aan dat rijden in de bak niet meer ok was, en dan vooral het galop-gedeelte.
Ik ga nu bijna dagelijks een blokje rond wandelen in stap. Wel nog erop, dat vind ze nog wel prima.
Ze is wel al altijd heeeel duidelijk geweest in aangeven hoe ze er zelf over denkt…
garffpamela schreef:@Libera, ze zien er goed uit!! Gaf je merrie aan dat het rijden niet meer ging? Mijn merrie zit op dezelfde aantal dagen en dacht nog wel een paar weken door te kunnen rijden. (Tenzij ik merk dat het niet gaat)