Ha valt mee,
Rivendell, leuke pony, mooiebuik al!
Smooi, zit zeker vooruitgang in, die puntkont valt dan zo op he! Maar uier begint ook al.
Rx die blik zo achterom,

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Murosch schreef:het is allemaal goed gegaan, nageboorte kwam er heel vlot af, het veulen stond binnen de half uur en heeft nog niet weer gelegen. Merrie vond het nog erg spannend, is heel voorzichtig maar las het veulen nog niet drinken.
Naam houden jullie nog even te goed, ik was er zo van overtuigd dat het een hengstje zou zijn dat ik nog niet over een merrie naam uit ben!
Even een paar foto's!
[ [url=m/VibZIT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZoNdNw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vKeYMo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/447iGI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V7jDXp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sQbnbP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Murosch schreef:Dank je! Moeder laat haar niet drinken (niet in de buurt komen, dan draait ze rondjes achteruit). Hoe lang kan dit zo gaan duren? Ik laat ze eerst even met rust nog
Murosch schreef:merrie wordt ontzettend kwaad daarvan. Inmiddels ben ik ook nog maar alleen, dus ik moet het dan alleen doen? Veulen zoekt steeds toenadering, maar moeder draait weg. Ze is wel voorzichtig, maar ik denk heel angstig
R.X. schreef:jobamara schreef:RX, zo met vol licht kan je lang wachten hoor, beetje sfeerverlichting graag
Het is geen fel licht hoor.