Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pascalefjord schreef:snoevie, ik zou een hengst niet erg vinden maar dan word hij verkocht, daarom liever een merrie
MAAR ALLES IS GOED ALS HET MAAR GEZOND IS
Diane65 schreef:Ja Amandake, daarom staat die een na laatste zin er ook..........(even goed lezen)...........dat is dus mijn vraag en als dat het geval is, kan ik het wel plaatsen. Het viel me gewoon op hoeveel mensen er zo lang van tevoren al zo nerveus waren en ik vroeg me dan ook af of het ging om veel 'eerste fokkers' of om veel maidens of beide.
Diane65 schreef:Pfff, even algemeen: valt me wel op dat zoveel mensen zo lang van tevoren al liggen te waken. Tegen de tijd dat die merries het echt gaan doen, zijn jullie aan het eind van je Latijn.
Ik snap best dat het ineens vreemd is als je merrie in de tiende maand begint te veranderen, maar het wordt toch pas spannend rond een week voor de uitgerekende datum?Of zijn het allemaal maidens of jullie novices wat betreft fokken? (Niet banketstaaf bedoeld hoor, ik deed het bovenstaande bij de eerste twee veulens die ik gefokt heb ook, maar nu dus echt niet meer).