Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diane_Basje schreef:Ja IK OOK!!! Ben namelijk helemaaaal niet zenuwachtig hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd naar het kleurtje (maar denk dat ik alle opties wel mooi vind) maar vooral naar de aftekeningen->Rosa = niks, Viper = VEEL!
En natuurlijk het geslacht en of er een blauw oogje op zit en een beetje leuke beweging.
Waar ik nu vooral mee bezig ben is of ik erbij kan zijn en of alles goed gaat met Rosa en wanneer Basje uit de stal kan naar het land (land is nog niet klaar). Maar voorlopig doet mevrouw het prima, gister mocht ze weer aan de hand mee met buitenrijden naast Basje en toen ging ze vrolijk naast hem galopperen. En ja, toen ging Basje ook maar galopperen...
Heeft dus nog geen last van die enorme buik. Gelukkig maar.
melsey schreef:Joto, wat een gave foto!
Wie kan mij helpen met het volgende.. Ik kom net bij Catootje vandaan en heb het idee dat ze verstopt zit. De darmpek was er zondag nacht heel mooi afgekomen, zelfs 3 keer zien poepen toen. Nu zie ik haar wel regelmatig plassen maar niet poepen.
Net bleef ze steeds met haar staartje omhoog staan en leek wat te persen. Is er iets wat ik haar kan geven of kan ik beter de DA morgen ochtend bellen?
Alvast bedankt..