Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
quintusgl schreef:Wat grappig, dus als ik het goed begrijp is bij jou het melk-percentage gedaald ipv verhoogd voor de bevalling......
Sjoert schreef:Lientje, das aard van het beestje denk ik.
Sjoert schreef:Nee, na telefonisch overleg vond de DA het uiteindelijk niet nodig om langs te komen. Ook omdat de nageboorte er zo goed af kwam en de merrie al goed leek.
ponyparadijs schreef:quintusgl schreef:Wat grappig, dus als ik het goed begrijp is bij jou het melk-percentage gedaald ipv verhoogd voor de bevalling......
Yep dat klopt. Maar begreep ook van Marije dat het voor de bevalling een sprong maakt. Dat zou naar boven kunnen. Maar dus ook naar beneden. Voor mij is het dit jaar natuurlijk voor het eerst en vindt ik het leuk om dit te kunnen testen bij 6 merries (misschien maar 5) dit jaar!
Sjoert schreef:Nee, na telefonisch overleg vond de DA het uiteindelijk niet nodig om langs te komen. Ook omdat de nageboorte er zo goed af kwam en de merrie al goed leek.
youngster schreef:Ik vond het ook ietswat vreemd Amaze die reactie. Maargoed we zullen wel zien.
Manueeltje succes
En vanuit hier ook thanks voor alle reacties! Nu maar uitkijken naar onze welsh die begin juni op de planning staat.
marrlinde schreef:Rietje is ook super dik hoor! ik weet niet waardoor het komt, waarschijnlijk in combinatie met haar benen/rug of iets, waardoor ze heel lang kreupel heeft gelopen en nog steeds wel maar ze heb op wortel dieet gestaan omdat ze echt heel erg last had..(zodra ze dr veulen heeft wordt ze verder onderzocht, maar foto laten maken is slecht voor ongeboren veulen
) maargoed ze is ook echt vet
edit: we dachten trouwens ook aan hoefbevangenheid, maar het lijkt er toch op dat dat het niet was.