She is the pink collared girl and weighs 16.7 oz. So that's pretty big. Usually about an hour apart between puppies. And often times a couple hour break at halftime (or halfway through)! LOL
The velcro collar is pink but the velcro part is white! Sorry for the confusion!
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 01-02-09 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt
She is the pink collared girl and weighs 16.7 oz. So that's pretty big. Usually about an hour apart between puppies. And often times a couple hour break at halftime (or halfway through)! LOL
The velcro collar is pink but the velcro part is white! Sorry for the confusion!
probabeest
Geplaatst: 01-02-09 21:35
je kan met een echo wel zien bij een hond hoeveel pups er voor de ribben liggen, wat er achter de ribben ligt blijft een verassing. zo kan je wel een schatting maken maar exact weet je het niet, met een rontgenfoto kan je wel het precieze aantal zeggen maar dit doen ze normaal niet aangezien de straling niet goed is voor een drachtige hond en haar ongeboren pups. tussen de pups mag maximaal ong. twee uur zitten, bevalling kan dus wel even duren een gemiddelde worp van een lab zal zo'n beetje 6 a 7 pups zijn maar dat kan natuurlijk ook meer of minder zijn, maar 6 a 7 is vrij normaal.
ben benieuwd hoe het verder gaat met ella van field, ze staat nog steeds buiten volgens mij
Bij een merrie doet het drinken van het veulen de baarmoeder samentrekken. Is dit bij een teef dan niet zo? Omdat ze wel een uur kan wachten met de volgende
ja klopt, dus als de kleine drinkt zou dat weeën moeten opwekken, maar blijkbaar niet genoeg om meteen verder te gaan of duurt het gewoon zo lang voordat er weer een pupje de uitgang kan vinden
Tnx Nicole, ben weekend weinig hier geweest, hoe zit het met spannende merries?
Nicole288
Geplaatst: 01-02-09 21:53
ella is spannend, ze dachten afgelopen nacht even dat het zover was, maar het spannendst is of ze het veulen goed gedraaid weet te krijgen voor ze begint
kan de dierenarts het veulen omdraaien als ze problemen krijgt?
Nicole288
Geplaatst: 01-02-09 21:56
Paardje_13 schreef:
kan de dierenarts het veulen omdraaien als ze problemen krijgt?
dat ligt eraan hoe verkeerd het ligt. Maar ze is zelf al goed bezig geweest door veel te lopen en te rollen, de eigenaar voelde het veulen op een lagere plaats bewegen dan eerst, meer waar je het veulen ook zou verwachten, dus hopelijk gaat het straks goed lukken
Iris82
Geplaatst: 01-02-09 21:58
Zou de volgende er nu aankomen? Ze lijkt opeen weer wat onrustiger.
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 01-02-09 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Isis tested a 9 again this morning. And she is getting VERY moody... She will go out later, it's freezing and we had some snow this morning but the sun is coming now. In the morning you can see our stallion Tibbs Mardi Gras in the big paddock. He will get back in around noon and then the mares go out for some time.
Nicole288
Geplaatst: 01-02-09 22:00
isis melktest bleef een tijdlang hangen op 9, ging toen omhoog naar 10 en was nu weer 9, dus ze houdt het nog vol Ze was wel erg sjag vandaag, dus wie weet heeft ze er bijna genoeg van. Marije zal vanavond wel weer melk testen en op marestare posten
Ik heb m staan op bellen omdat ik bang ben dat ik er anders doorheen slaap, maar de kans zit erin dat ik vanavond niet kom kijken. Morgen drukke dag... Overmorgen wel weer vrij, dat biedt perspectieven.