jeddah schreef:Nee joh!! Dan zit zij al op de 302!!!!
Ja inderdaad, want Rilexta zit vandaag op 300 dagen precies (3 mrt). De arme merrie met de 13 nietjes in haar hoofd, ik zal eens kijken of ik er nog een foto van kan maken.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeddah schreef:Nee joh!! Dan zit zij al op de 302!!!!
Mac schreef:jeddah schreef:Nou dat ze groeit is wel te zien hoor! Hoe groot schat je haar nu? Zij gaat wel mooi aan de maat worden of niet?!
1.55 zoiets? Ik zal vanmiddag de stokmaat er eens naasthouden. Misschien vergis ik me.
Heerlijk paard hahaha. Ken d'r niet, maar uit je verhalen lijkt me dit typisch iets voor IvankaCitaat:Ik deed het in haar voerbak, eerst rook ze er zo eens aan: dit is nieuw! Ga ik dit eten?
Heel voorzichtig nam ze een hap, oren ging opeens naar voor en ze nam nog een grote hap . Oke, het voer is dus goedgekeurd, fijn !
Tinne schreef:Arme Rilexta idd... Ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat er dan uitziet, die nietjes.
PhiaBink schreef:Marije, pak een schaar en knip die plee borstel af. Geen gezicht. Dan maar een rattestaart of te wel een nagelborsteltje, ala HM PRE Famosa.
MarijeR schreef:Misschien doet ze het wel expres.
Dan kan ik straks vanaf de cam niets zien als ze met haar staart omhoog gaat lopen...
Maar staat ze daar in België ook in de winter 24/7 buiten als het slecht weer is?
Hier staan ze dan altijd met de kont naar de wind en de haren op de staart sluiten alles precies af
Afgelopen week had Copper 's ochtends vroeg steeds een witte staart van de sneeuwbuien. Moet er niet aan denken dat die sneeuw zo op je blote gat waait