Neonlight schreef:corinadrenth schreef:isdit wel de goede lijst ? mijne staat er niet op haha
Heb je Kabayo wel een pb gestuurd om op de lijst te komen?
Jazeker. Merrie stond er gister wel tissem
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charisma schreef:Moner: amai seg...weeral zo'n verrassing! Gelukkig alles goed gegaan!! Proficiat!!
Hoe gaat het met de kleine man?
AM_Horses schreef:Moner. Gefeliciteerd. Wat een verrassing. Idd dan vrij vroeg, nu kunnen kunnen kleine pony's wel eens na 300 dagen al bevallen? Of is dit enkel met mini paardjes. Fijn dat alles goed gaat. En een jackpot wat ik hoormushroombont en merrie
Marigold schreef:Wat een geluk dat er meer bekend wordt over het bestaan van dummy veulens.
Wat geweldig dat je het veulen toch hebt weten op te starten! Het verschil tussen hopelijk een mooi en lang leven, en de dood door dummy syndroom. Goed gedaan!
Knolselder schreef:Gefeliciteerd caresse en charisma!
Eilinora ik weet niet meer of ik jou ook al gefeliciteerd had, dus bij deze!
Snel droogfoto’s plaatsen hoor.
Sarina, je hebt niet vermeld dat je niet wist dat je merrie drachtig was bij aankoop. In dit topic komen we helaas elk jaar opnieuw heel erg veel leed tegen van mensen die hun veulens, merries of zelfs beide verliezen. Zelfs ook met goed waken.
Door goed te waken zijn er echter ook al vele levens gered die anders verloren zouden zijn.
Als dan iemand luchtig binnenkomt dat er geen maatregelen genomen worden en je gewoon 2x per dag gaat kijken, is dat wel een beetje jezelf voor de leeuwen gooien hier.
Als ik jou was zou ik een alarm gaan huren en dan maar op de wei gaan kamperen. Heb je een dekdatum? Weet je hoe ver ze is? Is het een eerste veulen? Wat voor paard is het?