Mijn meisje in de opvoelbox. Ze is beginnend hengstig. Zat eitje van 3 CM. Binnen 2 tot 4 dagen wordt ze gedekt en dan ineens ook nog eens gespoeld
AM_Horses
Geplaatst: 08-07-17 19:34
Sjintoo. hopen dat het spoelen heeft geholpen en dat ze nu mooi drachtig word.
Al_zawraa. Hopen dat het dichtzetten gaat helpen en duimen dat ze drachtig word.
Ik heb zelf geen ervaring met dichtzetten en regumate. Wel verhalen over gehoord.
Pauk. Wat jammer dat kyra niet drachtig is geworden. Nog even spannend voor Aura.
Hier veder niks spannends. 22 juli is de 18 dagen scan van Wild Thing. Volgende week laten we Esmeralda nog een keer scannen, ze zit nu op de 86 dagen. Formidable dekt ook nog en sommige merries komen nu pas om te dekken. En ik maar denken dat ik laat ben
Jeetje das balen baudyh maar inderdaad beter nu dan in december
Super stalhd dat ze nogsteeds drachtig zijn. Nog even duimen voor de laatste!
Sjintoo spannend. Vind het een gave merrie
Hoop dat het nu eindelijk pakt AZ
Vervelend hagelkruis..
Bedankt voor de uitleg tiwi!
Hier gaat alles goed. Vandaag alweer een mijlpaal! 1 maand drachtig! Zaterdag Abby gependeld! (Rondjes draaien is merrie en heen en weer is hengst) Zoals die nu aangeeft een hengst! Dat zou flauw zijn , altijd wou ik een hengst en kreeg een merrie. En nu wil ik een merrie en krijg ik een hengst?? Haha zou wat zijn. Ben blij met alles https://youtu.be/0sWRv-DoqBM
Fotsy
Geplaatst: 10-07-17 15:21
geweldig Astrid, paar jaar geleden deden onze merrie's echt moeilijk en nu lijkt het vlot te gaan terwijl ik de indruk had dat het een raar jaar was. Ben zo blij.
Kabayo ze ziet er goed uit en De pendel is hier al vaak fout geweest hoor, dus alles kan nog.
Ik hoop ook echt op een hengst deze keer ook al heeft Flo nog nooit een merrie gehad en is de kans weer groter op een merrie. Ik geloof nog steevast in mijn theorie dat het mannelijk zaad niet zolang leeft als het vrouwelijk zaad in de baarmoeder. Hoop toch dat ze even sterk zijn gebleven.
Muis op show geweest dit weekend. 2keer een 4de plaats. Zowel in de liberty als in de kwaliteitsklasse. Trots op haar
AM_Horses
Geplaatst: 10-07-17 17:07
Fotsy. Na 2 x een merrie is het wel leuk om een hengst te krijgen.
Kabayo. Ik ben erg benieuwd of de pendel gelijk heeft
AstridJ. Gefeliciteerd!
StalHD. Gefeliciteerd met de 2 drachtige merries. En spannend of de andere gelijk pakt...
Baudyh. Wat balen, Hopen op meer geluk.
Morgen word Esmeralda gescand, ze is dan 88 dagen. Ik ben erg benieuwd of je dan al duidelijk iets kan zien. Over Wild Thing durf ik niks meer te zeggen, we wachten het maar weer af
Ik wil me hier graag ook melden. Twee van mijn drie merries zijn gedekt en volgende week gaan wij voor de eerste scan. Dit is de eerste keer en dus is alles nieuw.
Zelf vind ik het ontzettend spannend en ben ik vooral veel informatie aan het verzamelen.
Elke86
Geplaatst: 10-07-17 18:58
Hier helaas het jammere nieuws dat Montana haar veulen verloren is. Het moet zo'n 4 a 5 dagen geleden zijn. Doordat ze vandaag enorm hengstig staat viel het op, veearts gebeld en helaas zat mijn gevoel juist. Ze staat perfect om morgen gedekt te worden dus we gaan die kans aangrijpen en dan maar heel hard duimen.
Wat zonde zeg! Volgens mij kan ik pas echt opgelucht adem halen als het veulen er gezond naast ligt. Komend weekeinde zitten we weer op dag 18. Hopelijk is 3 keer echt scheepsrecht!