Jolanda, lijk me een goed oplossing! Beter alles aan doen om het te voorkomen. Wil je Camilla eigenlijk dit jaar opnieuw laten dekken?
Vulina, wat lijk haar uier groot! Zeker omdat ik het vergelijk met mijn mini's

iEmmaaa, er bestaan geen domme vragen! Niemand weet alles, beter vragen dan maar gewoon aannemen van iets.
Pretty, dat klinkt toch alsof het al spannend gaat worden! Hopelijk schiet het een beetje op

Citaat:Elke ochtend weer die spanning van wat voor uier ga ik aantreffen??Om dan 5 minuten later....
Precies dat!!

Linda, krijgen toch nog wel Star foto's te zien he?!
Crines, is er niet iemand die overdag af en toe een blik op de paardjes kan werpen voor je? Volgens mij gaat het wel weer iets warmer worden, dus dat is goede mocht mocht je bij de paardjes gaan logeren!
CL, tjonge ze houd je wel lang in spanning!
L_isanne, paardje ziet er goed uit! Glimt mooi zo met die appeltjes.
Al_Zawraa, hopelijk valt het mee met haar gebit! En 190 dagen, wat klinkt dat nog lang zeg

MarijeR, eerste al weer gedekt voor volgende jaar, tijd vliegt als je er zo over nadenkt.
Ik heb via via 2 halsteralarmen over kunnen nemen! Ik ben er zo blij mee, hopelijk kan ik ze morgen ophalen, instellen en gaan gebruiken. Gaat me veel meer rust geven denk ik

Citaat:Pandakaas, wat een mooie dames heb je een foto van jenka in zomerkleur. ze is nu zo grappig wit hoofd en de rest vos.
In de zomer is ze een stuk witter ja!