Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
InekeH87 schreef:Financieel is het moeilijk, dierenartskosten, verzekeringen enzo daar zullen mijn ouders in bijspringen dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Stalgeld, zadels enzo is natuurlijk een heel ander verhaal. Ze betalen nu nog alles voor mijn merrie, ik betaal alleen de kosten voor de manege (19 euro per maand) en de eventuele extra dingetjes en lessen. Dit blijven ze voor Zuhra doen, voor Gwen zal ik het stalgeld zelf moeten betalen. Dat is 250 per maand vanaf het moment dat Gwen gespeend wordt, op zich moet dat te doen zijn, maar ik heb geen baan of bijbaantje. Ik studeer zeker 60 uur per week dus het is moeilijk om daarnaast te werken. Ik ben wel van plan om in de vakantie een bijbaantje te zoeken zodat ik flink kan gaan sparen.
CubaLibre schreef:Baby Kees komt ook gewoon op konninginnedag hoor Cynthia!
Magic_Ice schreef:Cynthia NEEEE niet nu het hengstentijdperk!!!
Anike schreef:Mel vandaag op 335 dagen.. Maar helaas nog niks
pardy schreef:gefeliciteerd met de mooie hengstenveulentjes!
Nu het hengstentijdperk en dan over ruim een maand de merries weer oke??
Diane65 schreef:Cyn, vind ik prima hoor (heb er weinig over te zeggen), maar dan mag Dais wel eens beginnen met persen. Hoe langer die veulens binnen blijven hoe vaker ik het idee krijg dat ze dan bezig zijn een wormvormig aanhangsel aan te breien.